G4Media.ro

Buletin de București: 2,1 milioane de euro pentru promovarea primarului Silviu Gheorghe…

Sursa Foto: Facebook/ Constantin Silviu Gheorghe

Buletin de București: 2,1 milioane de euro pentru promovarea primarului Silviu Gheorghe și a realizărilor sale, în ultimii șase ani. Mădălin Ionescu, unul dintre beneficiari / Primarul din Otopeni a fost reținut de procurorii DNA

Primăria Otopeni a cheltuit, între 2016 și 2021, 10,27 milioane de lei pentru reclamă și publicitate. Banii apar în execuțiile bugetare depuse anual la Ministerul de Finanțe, dezvăluie Buletin de București

Contracte publice există doar pentru 1,6 milioane de lei – achiziții directe contractate prin SEAP. La vedere, însă, sunt Jurnalele de Otopeni, comunicatele video ale primarului Constantin Silviu Gheorghe și o întreagă campanie de promovare a actualului primar.

Pe 8 septembrie, cu 6 zile înainte de a fi reținut de DNA pentru abuz în serviciu, pe pagina de Facebook a Primăriei Otopeni, dar și pe canalul de Youtube Info Mobile Otopeni, edilul Constantin Silviu Gheorghe comunica locuitorilor orașului, într-un montaj video, ce planuri are pentru urbe: un program pentru sănătatea oamenilor din Otopeni, investiții în canalizare și o stație de epurare pentru o zonă a orașului, precum și continuarea lucrărilor la biserica din cartierul Ferme.

Primarul e filmat în mai multe locații și vorbește liber despre realizările sale în fruntea urbei. Astfel de filme de promovare sunt publicate săptămânal, din 2019 încoace. În plus, un Jurnal de Otopeni, realizat după toate standardele unui produs jurnalistic și prezentat de Mădălin Ionescu.

Contractele de publicitate la vedere – doar 1,6 milioane de lei

Din 2016 și până acum, Primăria Otopeni a achiziționat transparent, de pe platforma de achiziții directe, servicii de creare de conținut multimedia de aproximativ 1,6 milioane de lei. Iar banii au ajuns la aceleași două firme – BRMT Business Media și Agresive Media. Firmele se ocupă de producția de materiale informative, de publicarea lor, de întreținerea site-urilor primăriei și publicației Jurnal de Otopeni. Mai mult, fiecare cetățean al orașului poate descărca o aplicație în care primește mesaje importante de la primarul urbei sau SMS-uri.

2019 a fost cel mai bun an în relația firmelor cu primăria, când în conturile celor două societăți comerciale au ajuns aproape jumătate de milion de lei.

Agresive Media SRL este deținută, în părți egale de Boroghină Petruț și Tătăreanu Marinela. Are o cifră de afaceri aproape constantă în ultimii zece ani, în jur de 1,4 milioane de euro cu profit anual în creștere constantă și care anul trecut a fost de peste 860.000 de lei, conform termene.ro.

BRMT Business are unic acționar pe Corina Bărbăsu, care mai deține o firmă, Business Class Ideas, cu care are contracte cu Primăria Otopeni pentru servicii de mesagerie SMS. Corina Bărbosu apare ca sales fun flight simulator, pe site-ul Jetav Flight Academy, companie deținută de Geică Niculin Alexandru, un colaborator apropiat al primarului din Otopeni, care prin firmele sale se ocupă de toată partea de IT a primăriei.

Contractul pentru Jurnal de Otopeni, secret

În 2019, Primăria Otopeni plusează. Scoate la licitație, fără publicare în SEAP, achiziția de Servicii pentru producția de materiale video informative destinate spațiului online. Contractul urma să se deruleze timp de 12 luni, iar criteriul de departajare era prețul cel mai scăzut.

Prin acest contract, promovarea primarului trece la nivelul următor – jurnal lunar, cu o durată cuprinsă între 15 și 30 de minute. Jurnalul trebuia să aibă minimum un prezentator, iar știrile urmau să se realizeze, conform caietului de sarcini al licitației, la comanda și cu controlul primarului înainte de difuzare.

Nu există nicăieri un raport final public al procedurii de achiziție, cine firmă e câștigătoare, câți bani va costa jurnalul sau câte oferte au existat.

Singura informație legată de viitorul Jurnal de Otopeni a venit de la Mădălin Ionescu, realizator TV la televiziunea lui Florentin Pandele, care, pe 4 octombrie 2019, anunța pe pagina sa de Facebook că el va fi prezentator și că prima ediție întră online în aceeași zi.

Citește integral pe Buletin de București

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. 1.000 de euro pe zi. Mistooo.
    De unde dracu’ a avut atatia bani?

  2. Ce dreaq de Dughin e si asta, l-or fi votat rusii din Maskva?!!…

  3. Din banii prostilor care muncesc pe genunci in fiecare zi astia se lafaie.
    DNA ul stie si de Firea, Chirica, etc sau doarme pe banii nostri?
    Si se mai intreaba lumea de ce plecam din tara?!

  4. A făcut și ăsta exact ce fac partidele pe banii noștri!lunar!5milioane de euro din pensiile și salariile noastre!care este diferența? ăia de ce nu sunt închiși?justiția zero barat!