G4Media.ro

„Călător în Bascheți” lansează campania independentă „Călătorește cu inima”, pentru un turism…

„Călător în Bascheți” lansează campania independentă „Călătorește cu inima”, pentru un turism sustenabil și responsabil

Platforma de travelCălător în Bascheți”, una dintre cele mai cunoscute platforme online dedicate turismului românesc, lansează, din 27 septembrie, de Ziua Internațională a Turismului, campania „Călătorește cu inima”, o inițiativă independentă, prin care dorește atragerea atenției asupra nevoii de a învăța să facem un turism sustenabil și responsabil.

„Din 11 iunie, România trăiește pe datorie, pentru că și-a epuizat deja resursele naturale ale acestui an și fiecare dintre noi trebuie să ia atitudine. Campania ,,Călătorește cu inima’’ a debutat cu un videoclip simbolic, filmat în mai multe locuri din țară, prin care vrem să scoatem în evidență că orice gest mic pe care îl facem azi, contează mâine, că trebuie să ne protejăm locurile frumoase pe care le avem atât pentru noi, cât și pentru generațiile care vin. Personajul central al videoclipului este natura, așa cum arată astăzi: uneori frumoasă, de cele mai multe ori, sufocată de gunoaie. Pentru ea, trebuie să fim călători cu inimă mare”, spun cei doi tineri jurnaliști care au pus bazele platformei „Călător în Bascheți”, Sebeastian Secan și Laura Vereha.

Campania ,,Călătorește cu inima’’ se desfășoară atât pe Social Media, cât și offline, cu implicarea comunității de travel și a industriei hoteliere. Demersul are o componentă educațională – prin care cei doi jurnaliști arăta prin postările de pe Social Media cum se poate călători responsabil – și o componentă motivațională prin care hotelierii sunt provocați să facă o schimbare și să adopte practici sustenabile.

„Lansăm, cu această ocazie, și o provocare dedicată industriei ospitalității: ,,Găzduiește cu inima’’, prin care ne dorim să motivăm unitățile de cazare să adopte practici sustenabile. Astfel, aceste pensiuni, cabane, hoteluri – vor fi trecute pe harta unităților de cazare, recomandate de Călător în Bascheți, pentru practici sustenabile. Participanții pot să se înscrie, până la finalul lunii ianuarie, pe www.călătorinbascheti.ro.”, transmit Sebeastian Secan și Laura Vereha

Cu ajutorul consultanților de la Asociația Act for Tomorrow au fost întocmite o serie de criterii de sustenabilitate, pe care unitățile de cazare trebuie să le îndeplinească: de la reciclare, eficiență energetică, conservarea apei, până la aprovizionare și ecoturism.

„Dacă au îndeplinit minimum 5 criterii, sunt eligibile să fie trecute pe harta locațiilor recomandate de Călător în Bascheți”, transmit cei doi jurnlaiști.

Pe parcursul campaniei, care se va derula atât pe conturile de Instagram, Tik Tok și Facebook ale platformei Călător în Bascheți, cât și pe blog, vor exista și provocări gândite astfel încât să îi determine pe români să ia atitudine și să devină călători cu inima. De asemenea, în cadrul mai multor întâlniri transmise live pe Instagram vom dezbate problemele și soluțiile potrivite pentru a avea un turism sustenabil și durabil în România.

 „Trebuie să învățăm să ne pese de ceea ce se întâmplă în jurul nostru. Nu ne referim aici la gesturi mărețe, așa cum am zis și în videoclip, nu vrem super eroi, ci să începem cu lucrurile mici. Avem de multe ori impresia că nu mai putem schimba nimic. Dar, de fapt, fiecare dintre noi poate face ceva”, spune Sebastian Secan.

„Am văzut atât de multe locuri frumoase în România, sufocate de gunoaie și neîngrijite. Și, mereu, am zis: ,,ce păcat’’. Am realizat că nu trebuie să așteptăm pe nimeni să facă curat în jurul nostru. O poți face chiar tu. Chiar dacă nu sunt gunoaiele tale, chiar dacă, uneori, nu ai unde să le arunci, le iei cu tine și natura îți va mulțumi’’, spune și Laura Vereha.

Campania ,,Călătorește cu inima’’ este o inițiativă independentă, realizată din resurse proprii, cu sprijinul Asociației Act for Tomorrow și Ștefan Constantin Videography.

Lansat în noiembrie 2018, de foștii jurnaliști de televiziune Laura Vereha și Sebastian Secan, blogul calatorinbascheti.ro a devenit rapid unul dintre cele mai cunoscute site-uri de travel din România. Platformele Călător în Bascheți, cu peste 372.000 de fani pe Facebook, 450.000 pe Instagram, 840.000 de urmăritori pe Tik Tok și 1.026.000 recordul de vizitatori pe lună pe site, sunt unele dintre cele mai apreciate din România pe contentul de travel, care vizează destinațiile din țară.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează