G4Media.ro

Calea de rulare a Aeroportului Otopeni, în stare critică. Nici o reacţie…

Calea de rulare a Aeroportului Otopeni, în stare critică. Nici o reacţie de la Autoritatea Aeronautică

Aeroportul Henri Coandă din Otopeni are probleme serioase de infrastructură. Pistele arată ca după război, iar gropile apărute în căile de rulare a avioanelor determină cheltuieli majore pentru aeronavele Tarom, care trebuie să schimbe frecvent anvelopele, scrie Money.ro.

Situaţia critică de la cel mai mare aeroport al ţării vin pe fondul apariţiei unui raport al corpului de control al fostului ministru al Transporturilor, care arată o risipă nasivă de bani la compania de stat. Una dintre concluziile raportului e că Aeroportul a angajat fictiv o apropiată a lui Liviu Dragnea, care nu a venit la serviciu decât o oră.

Autoritatea Aeronautică Civilă, cea care supraveghează starea infrastructurii aeronautice, nu a avut nici o reacţie publică faţă de imaginile care arată starea precară a căilor de rulare de la Otopeni.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Poza aia e facuta in anii 70 ?….ca-n ultimii 30 de ani exista poze color.

  2. Mda, inca o „tristete”. Sper doar sa nu se intample vreo catastrofa tragica, demna sa ne arunce iar in presa externa prin care sa ne fie facuta tara de rusine prin intermediul lipsei de interes a „distinsilor nostri conducatori si stapani”, urmate de niste declaratii goale de copy-paste din partea primaritei, niste asumari de decizii si schimbari, poate niste mici initiative de moment, la impuls, sa potoleasca presa si sa para ca face ceva, apoi o liniste de multi ani pana la urmatoarea catastrofa. Timp in care isi pune oamenii maleabili la conducerea TAROM pentru a „eficientiza munca”.

    Sper doar sa nu se intample, desi, in ritmul in care inconstienta si setea lor de bani domina, este inevitabil 🙁

    Singura sansa sa se faca ceva, macar de ochii lumii, este sa vina vreun escadron NATO sau Air Force One p-acolo si sa peticeasca repede, altfel…

    Un minim memento despre istoria „modernizarii” aeroportului:
    http://www.zf.ro/business-construct/astaldi-continua-contractul-cu-aeroportul-henri-coanda-3051864

    https://www.curierulnational.ro/Eveniment/2008-01-18/Astaldi+ne+%22lucreaza%22+al+treilea+contract+la+Otopeni

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22212556-trimis-judecata-pentru-mita-23-mil-lei-marin-anton-fost-deputat-pnl-secretar-stat-transporturi-acuzat-luat-bani-firma-care-facut-noul-terminal-din-otopeni.htm

    Si ceva din 2016:

    http://romanialibera.ro/special/investigatii/atentat-cu-coruptie-asupra-aeroportului-otopeni-425674

    De unde citez:

    „Pistele de pe principalul aeroport al României vor fi reparate de către companii deținute de afaceriști nu doar cercetați pentru mare corupție, dar și responsabili pentru mântuiala cu care au realizat reparațiile anterioare.

    Peste șase milioane de euro se vor duce către patroni care au distrus deja pistele Aeroportului Internațional “Henry Coandă” contra a alte milioane de euro: patroni precum Costel Cășuneanu, deja condamnat (cu suspendare) pentru trucare de licitații de stat, sau precum Mirel Vlas, un afacerist trimis în judecată de către DNA pentru complicitate la șantaj în formă agravantă tot în scopul trucării unei licitații din bani publici.”

    Si nu a trecut decat aproximativ un an jumatate de la articol… si ce s-a realizat?