G4Media.ro

Campanie de promovare a destinaţiilor din România / Patronat din turism: „Avem…

sursa foto: G4Media

Campanie de promovare a destinaţiilor din România / Patronat din turism: „Avem 1,4 milioane de lei buget de promovare la nivel de România. Nu putem să promovăm nici trei hoteluri“

Federația Patronatelor din Industria Ospitalitătii din România a anunțat startul unei campanii de promovare a destinațiilor de vacanță din România, însă bugetul alocat este prea mic, anunță Agenția de presă Rador, care citează Radio Constanța.

Reprezentanții patronatelor din această industrie, reuniți la începutul acestei săptămâni la Constanța, au anunțat deja startul unei campanii de promovare a destinațiilor de vacanță din România.

„Ne luptăm cu autoritățile să dezvoltăm această industrie, ne-am format tocmai datorită faptului că nu am avut o susținere puternică din partea lor și acum am încercat să promovăm, dar în discuțiile pe care le avem ne gândim și la parteneriate publice-private, care să dezvolte infrastructuri și care să promoveze și la un alt nivel tot ceea ce înseamnă turism românesc“, susține Călin Cosma reprezintă Patronatul Industriei Ospitalității din Transilvania.

„Este pentru prima oară când, în ultimii 30 de ani, susțin că trebuie să ne întoarcem puțin în timp și să ne amintim cu drag de vremurile copilăriei, atunci când veneam pe litoral și litoralul nostru era plin de turiști români și turiști din Europa de Est, într-adevăr, și din Germania democrată. Va trebui să facem eforturi considerabile pentru a readuce turiștii străini și turiștii din toate zonele României, pentru că suntem români și să nu uităm că nimeni în afară de noi nu știe să se promoveze mai bine. Vom pune cu toții umărul și vom căuta să să reînviem turismul românesc. Va trebui o mare promovare și să încercăm cu toții să punem mărul la un litoral mai bine aranjat, mai curat și cu o promovare mai bună“, a transmis Marius Bănică, cel care reprezintă Patronatul din zona Olteniei.

Ei cer bugete rezonabile pentru promovare, comparabile cu ale vecinilor noștri care au performat în turism.

„Haideți să vă spun un lucru noi avem 1,4 milioane de lei buget de promovare la nivel de România, 1,4 milioane de lei cred că nu putem să promovăm nici trei hoteluri de aici, ce vorbim?! Dacă noi nu punem mâna să ne adunăm și să ne unim un pic pentru țărișoara asta, putem să uităm că avem turism aici. (…) „În primul rând, va trebui să ne uităm în jurul nostru să vedem cum a fost promovată Bulgaria, cum a fost promovată Grecia și de acolo să luăm exemple și cei care conduc Ministerul Turismului să ne ajute pentru a reuși să promovăm cât mai bine litoralul românesc și muntele, pe care nu trebuie să-l uităm în nicio clipă, nici vara, nici iarna”, susține Călin Cosma.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Destinațiile turistice se promovează singure.

    Federația sa citească Știrea de mai sus cu privire la modul de păstrare a alimentelor in Costinești . Mănânci pe litoralul românesc și mori acasa…

    Serviciile sunt mizerabile, iar prețurile sunt de lux. Pentru ce as merge pe litoralul românesc, oricare ar fi acțiunile de marketing ale Federatiei?!

  2. schimbati patronii daca vreti sa aveti clienti. atat timp cat aceste unitati horeca sunt conduse in majoritate de fosti si viitori clienti ai penitenciarelor, nu trebuie aruncati bani pentru promovare.

  3. Cheltuiti banii vostrii , din afacerea voastra pentru promovare daca credeti in acea afacere ! Aia din buget sunt banii tuturor si cred ca se referea la promovarea Romaniei la targuri si expozitii si nu a litoralului sau hotelului x, y !! Sunt pensionara si nu am melancolia revenirii pe litoral ( am fost si dupa 1989 de cateva ori) in sensul ca nu as merge nici gratis ! Pricepeti ? Locatiile de gestiune executate de iLICI IN ANII ’90 prin atribuirea la preturi modice catre clientela a hotelurilor a dus la ce vedem ! Daca majoritar erau oameni din domeniu care isi puneau averea si viata la bataie, sau concesionam unor performeri straini in domeniu ca bulgarii, aveam altceva.. Nu era nevoie sa largim plajele(cu bani UE) ca sa nu intre apa in blocurile nou construite -de exemplu ….