Campanie gigantică de PR lansată de guvernul britanic: ”Get ready for Brexit”. 100 de milioane de lire pentru informarea publicului
Guvernul de la Londra a lansat sâmbătă noaptea cea mai mare campanie de PR și advertising din istoria sa pentru a-și pregăti cetățenii de ieșirea din UE. Campania numită ”Get ready for Brexit” costă 100 de milioane de lire, potrivit Sky News, și a început prin promovarea secțiunii dedicate Brexit de pe site-ul guvernului.
Panourile publicitare uriașe montate în centrul Londrei îi îndeamnă pe cetățenii britanici sau cei străini stabiliți în insulă să acceseze pagina gov.uk/get-ready-brexit-check.
Aici, cetățenii (britanici și de alte naționalități) pot afla cum îi va afecta ieșirea din UE – pe ei sau afacerile lor. Formularele arată că există două tipuri de efecte – dacă Brexitul va fi realizat în urma unui acord cu UE sau fără o înțelegere cu blocul comunitar.
Cetățenii britanici sunt încurajați de guvern să își înnoiască pașapoartele ”cât mai curând posibil”, dat fiind că o ieșire din UE fără acord ar putea provoca condiții mai dificile de acces în statele blocului comunitar.
Antreprenorii sunt sfătuiți să respecte noile reguli ce vor fi aplicate pentru exporturi în UE.
Campania va rula pe internet, TV, radio și presa scrisă pâna la 31 octombrie – data ieșirii efective a Marii Britanii din UE.
Chancellor of the Duchy of Lancaster @MichaelGove has launched the new ‘Get Ready For Brexit’ campaign. Find out what you need to do to get ready for 31 October at https://t.co/4AnRTPHzBo pic.twitter.com/9NoZEMcqc1
— Cabinet Office (@cabinetofficeuk) 1 septembrie 2019
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
6 comentarii