G4Media.ro

Campanie pro-vaccinare anunțată de agenții de pariuri și sălile de „slot machines”:…

sursa foto: Pexels

Campanie pro-vaccinare anunțată de agenții de pariuri și sălile de „slot machines”: cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală

Cele mai importante branduri care operează agenţii de pariuri şi săli de „slot machines” anunţă implicarea într-o campanie comună de promovare a mesajelor pro-vaccinare, în vederea creşterii interesului românilor pentru a se vaccina împotriva COVID-19.

Campania, intitulată „Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm”, conţine mesajele #NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia şi aduce în prim-plan argumente pentru care toţi românii ar trebui să se imunizeze.

Potrivit unui comunicat al industriei, transmis miercuri Agerpres, campania pro-vaccinare conţine cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală. Toate aceste modalităţi promovare se vor întinde pe durata unei luni.

„Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, declară Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează prima campanie pro-vaccinare a mediului privat din România.

La rândul său, Liviu Popovici, preşedinte Romanian Bookmakers, a subliniat faptul că noua campanie va ajuta la redeschiderea economiei naţionale.

„În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate şi despre cum putem să depăşim împreună această pandemie. Toţi vrem să ne întoarcem la normalitate şi suntem conştienţi că singura soluţie fezabilă pentru a ne relua activitatea şi a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorităţi, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleaşi poveşti ca şi cei din HoReCa, turism, entertainment. Toţi au descoperit ce înseamnă şomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei”, a spus Popovici.

Companiile-membre ale asociaţiilor care finanţează campania de promovare a vaccinării împotriva COVID-19 menţionează că mesajele vor fi transmise inclusiv pe paginile de Facebook, Linkedin şi Instagram dedicate.

„În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunţat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toţi clienţii: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat şi fricile pe care le-a depăşit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun”, afirmă Sorin Georgescu, preşedintele Romslot.

Campania industriei jocurilor de noroc din România este derulată de Romanian Bookmakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc, şi Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.

Industria de gambling din România asigură 45.000 de locuri de muncă şi este un important contribuabil la bugetul de stat, cu taxe directe şi indirecte de aproximativ 900 milioane euro anual şi un grad de colectare de peste 99%. În fiecare zi de funcţionare, industria de profil achită taxe în valoare de 2,45 milioane de euro.

sursa foto: Pexels

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. A fost descoperit un „super-anticorp” monoclonal, născut în laborator, capabil să trateze COVID. Anticorpul protejează de virus și de variantele sale, spun cercetătorii.

    Descoperirea este rezultatul unui studiu publicat în „Nature”, realizat de o echipă de cercetători europeni, scrie La Stampa.

    Particularitatea anticorpului monoclonal constă în recunoașterea simultană a doi antigeni diferiți ai virusului, motiv pentru care a și fost numit „anticorp bispecific”.

    Cercetătorii au unit doi anticorpi naturali într-o singură moleculă artificială, iar testele preclinice au arătat că protejează împotriva variantelor SARS-CoV-2, inclusiv cea engleză.

    Anticorpii bispecifici, eficacitate ridicată
    Spre deosebire de anticorpii care recunosc un singur antigen, cei bispecifici reduc semnificativ selecția variantelor rezistente. Au o eficacitate ridicată, dar și caracteristici care îl fac un candidat excelent pentru studii clinice, cu posibilitatea unei bune utilizări atât în ​​prevenirea bolii, cât și în tratament.

    „Anticorpul a fost dezvoltat ca parte a proiectului de cercetare ATAC (Antibody Therapy Against Coronavirus), finanțat de Consiliul European de Cercetare (ERC)”, explică Fausto Baldanti, șeful laboratorului de virologie moleculară San Matteo, potrivit Mediafax.

    Proiectul de cercetare a avut ca scop dezvoltarea unei imunoterapii împotriva COVID-19 utilizând trei abordări diferite pentru a maximiza șansele de succes și a exploata beneficiile.

    Comisarul european pentru inovaţie, Mariya Gabriel, spune că datorită cercetării, această nouă descoperire ar putea preveni și trata cazurile COVID-19, salvând vieți.

  2. …tigái…asta e cheia succesului!
    ….litrul de ulei si kilu’ de zacár…s-a demodat!
    …cu toate,ca inca avem…nostálgici…