Campanie virală antireferendum: Ce-i spun copilului meu când nu facem nimic să soluționăm adevăratele probleme ale României?
„Ce-i spun copilului meu când vede doi bărbați ținându-se de mână pe stradă?” este întrebarea de pe buzele multor români care se gândesc să participe la referendumul pentru redefinirea familiei. Între timp, România se confruntă cu probleme mult mai grave. De exemplu, având în vedere că unu din patru români este nevoit să lucreze și să locuiască în afara țării, unul dintre afișe întreabă „Ce-i spun copilului meu când trebuie să plec din nou în Italia?”. Campania „Ce-i spun copilului meu…?” a ajuns la sute de mii de români cu ajutorul celor 20.000 de susținători care au distribuit afișele.
Campania este organizată de către RiseOUT, un grup de inițiativă de tip grassroots din Iași. RiseOUT are ca misiune informarea, educarea și susținerea persoanelor LGBT din Iași, și de a forma împreună o comunitate mai puternică.
Potrivit organizatorilor, referendumul pentru redefinirea familiei irosește 100 de milioane de lei pe un demers care nu va aduce nicio schimbare legislativă și, cu atât mai puțin, nu va avea niciun efect pozitiv asupra calității vieții românilor.
”În schimb, în ultimele săptămâni, întreaga societate românească a fost totalmente acaparată de propagandă și dezbateri fără sfârșit în legătură cu referendumul din acest weekend. Acest referendum a devenit o unealtă politică menită să îi distragă pe români de la adevăratele probleme cu care ne confruntăm ca națiune. Din acest motiv, prin campania „Ce-i spun copilului meu…?”, ne-am dorit să subliniem faptul că referendumul ne sustrage energia de la discuții pe teme cu adevărat relevante pentru românii de pretutindeni. De aceea, îi îndemnăm pe români să stea acasă pe 6 și 7 octombrie și să deschidă conversația despre adevăratele probleme ale țării”, precizează aceștia.
”Campania noastră îi invită pe toți românii să nu își consume energia pe a se certa unii cu alții în an centenar: trebuie să ne unim și să readucem în prim-plan subiectele care ne preocupă și ne afectează zi de zi. Comunitatea online a răspuns puternic la campania noastră, arătând că mii de români refuză să se lase distrași de acest referendum și doresc să se concentreze asupra problemelor reale ale țării. Aproape 400.000 de oameni au vizualizat afișele noastre, în timp ce 20.000 le-au distribuit în grupurile lor de prieteni, și 5.000 de oameni au comentat la acestea.
Noi refuzăm să participăm la acest referendum. Vom sta acasă și vom vorbi despre cauzele ce ar trebui să ne unească, nu să ne dezbine – despre realitatea noastră. Le mulțumim zecilor de mii de români care au răspuns cu asemenea entuziasm la invitația noastră!”, mai spun cei de la RiseOUT.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
29 comentarii