G4Media.ro

Când trebuie să-ți adaptezi rutele și orarele în funcție de clienți: Cum…

Când trebuie să-ți adaptezi rutele și orarele în funcție de clienți: Cum faci să excelezi în punctualitate într-o piață tot mai complicată a transportului de persoane?

Ce faci când trebuie să-ți adaptezi rutele și orarele în funcție de clienți, dar și să continui să excelezi în punctualitate, mai ales dacă e vorba de piața tot mai complicată a transportului de persoane?

Să fii flexibil în primul rând, spun specialiștii în domeniu, și dispus la personalizarea cât mai detaliată a soluțiilor pe care le livrezi, dar și să-ți specializezi resursa umană de câte ori ai ocazia, pentru că, nu-i așa, simpla experiență solidă a personalului te poate scăpa uneori de jumătate din probleme.

Pare că cei de la Mercedes-Benz au înțeles și și-au însușit ”ingredientele” pentru a-și păstra avantajele pe piața automotivă tot mai competitivă și pentru a livra servicii eficiente care răspund provocărilor într-o piață tot mai dinamică, orientată spre client.

Însă nu este ușor să păstrezi standarde ridicate, așa că tot ce-ți rămâne de făcut este să apelezi cât mai mult la tehnologie, la soluții digitale care sporesc eficiența și simplifică lucrurile și să rămâi orientat spre client

Cât despre viitor, Vasile Crăciun, administrator în cadrul Crăciun SRL, detaliază în interviul de mai jos planurile companiei pentru viitor. Într-unul dintre proiecte, echipa urmărește să dezvolte servicii complementare, precum transportul de lux sau transport dedicat evenimentelor speciale, prin parteneriate cu companii din diferite domenii, pentru a oferi soluții integrate de transport.

 

Reporter: Care sunt principalele realizări ale firmei dumneavoastră în ultimul an?

Vasile Crăciun: Am încheiat parteneriate noi cu mai multe companii, asigurând transportul angajaților pentru diverse sectoare –  producție automotive, producție industrială, sănătate, construcții și nu în ultimul rând  – elevi, crescând astfel numărul de pasageri transportați.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, încercând să le oferim o experiență plăcută acestora și nu în ultimul rând pentru a ne consolida poziția în piață, am achiziționat 35 vehicule noi cu sisteme avansate de confort (aer condiționat, WI-FI, prize USB) și siguranța activă și pasivă (oferite datorită brandului Mercedes-Benz).

Conform sondajelor noastre interne, datorită investițiilor, optimizării rutelor, flexibilității pentru servicii personalizate gradul de satisfacție al clienților a crescut.

De asemenea, au fost organizate sesiuni de trainig periodic pentru șoferi cu focus pe siguranța rutieră, reducerea stresului la volan și, de asemenea, o direcție foarte importantă: comunicarea eficientă cu pasagerii pentru a oferi serviciile cât mai personalizate.

Una dintre direcțiile cărora le-am acordat atenție a fost implicarea în comunitate oferind transporturi la tarife reduse și chiar gratuite, contribuind activ la sprijinirea comunităților locale.

Rep.: Cum vedeți anul 2025 din perspectiva business-ului dumneavoastră? Care sunt obiectivele pentru anul 2025?

Vasile Crăciun: Anul 2025 reprezintă o provocare pentru compania noastră pe fondul cererii crescute de servicii personalizate și reducerii de bugete și cheltuieli ale partenerilor noștri si, de ce nu? – și ale noastre.

Avem ca obiectiv extinderea colaborării cu alte companii, încercând să mărim portofoliul deja existent prin oferirea de soluții dedicate, flexibile, adaptate cerințelor și bazate pe experiență și investiții.

Investiții care vizează în mod deosebit creșterea nivelului de satisfacție al clienților actuali și potențiali, prin servicii mai rapide, mai eficiente, mai confortabile și mai sigure. Datorită acestei strategii dorim să dezvoltăm și să implementăm programe de loialitate și beneficii personalizate.

De asemenea, avem în vedere și extinderea regională și, de ce nu, internațională – bazată pe conceptul companiei de orientare către client, pe creșterea standardelor de siguranță, prin instruirea periodică a șoferilor și implementarea de tehnologii moderne prin monitorizarea pieței și achiziția de autovehicule care oferă facilități și extrase care să susțină grija noastră către client, prin servicii de calitate.

Rep.: Care sunt principalele avantaje competitive ale firmei dumneavoastră?

Vasile Crăciun: Așa cum am mai expus anterior, marșând pe orientarea noastră către clientii nostri, oferim solutii personalizate, adaptate specificului clienților noștri (program de lucru, locații multiple și, nu în ultimul rând, susținem și implementăm abordarea către nevoi/solicitări speciale ale acestora.

De asemenea, bazându-ne pe experiența companiei, considerăm că flexibilitatea este unul din factorii importanți ai activității noastre și suntem pregătiți să adaptăm rapid rutele și orarele în functie de cerințele clienților noștri.

Nu în ultimul rând, noi considerăm că flota este a doua resursă cea mai importantă după personalul companiei și, de aceea, în urma investițiilor putem oferi clienților actuali și potențiali o flotă modernă, confortabilă (aer condiționat, prize USB, WI-FI) și siguranța activă și pasivă (monitorizare GPS, pe lângă toate tehnologiile implementate pe mașinile de ultimă generație).

Bazată de asemenea pe experiența și calificările șoferilor noștri, combinate cu un proces bine optimizat putem să asigurăm punctualitatea și să reducem la minim sincopele care pot apărea.

Recomandarea noastră cea mai importantă vine de la clienții noștri, companii de renume din diverse industrii și agenții de turism, recomandare care demonstrează capacitatea noastră de a gestiona proiecte complexe și de amploare.

Acestea considerăm noi că sunt avantajele noastre, avantaje care demonstrează ca suntem pregătiți să oferim pieței (destul de complicate) transportului de persoane, servicii eficiente și personalizate, răspunzând provocărilor și pieței tot mai dinamice.

Rep.: Cum vă gândiți să vă păstrați poziția de top în industria în care activați?

Vasile Crăciun: Nu este ușor să menții standardele ridicate și, de aceea, ne concentrăm pe o strategie bine definită care se bazează pe excelența operațională și orientare către nevoile clientului.

Continuăm să investim în tehnologii avansate, sisteme de management al flotei, soluții digitale care ușurează și eficientizează activitatea companiei, platforme care să optimizeze comunicarea cu partenerii nostri și să monitorizeze experiența pasagerilor.

Modernizarea flotei determină creșterea nivelului de siguranță și confort al pasagerilor noștri și, nu în ultimul rând, dorim să oferim soluții cât mai flexibile și cât mai personalizate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client, corporativ sau individual.

Una dintre direcțiile importante este dezvoltarea de servicii complementare și vom dezvolta servicii precum transportul de lux sau transport dedicat evenimentelor speciale, prin parteneriate cu companii din diferite domenii, pentru a oferi soluții integrate de transport.

Rep.: De ce ați ales Sprinter ca partener al business-ului dumneavoastră?

Vasile Crăciun: Pentru acest punct aș dori să expun succint câteva din motivele alegerii făcute pentru această marcă și model:

  • Fiabilitate și durabilitate, factori care ne ajută să reducem costurile de exploatare
  • Configurații multiple
  • Interior generos și flexibilitate în amenajare, care asigură confortul pasagerilor la un nivel care vine în întâmpinarea politicii noastre de apropiere de client.
  • Sisteme de siguranță avansate care sunt esențiale în transportul de persoane și ne asigura o poziție ridicată pe piață.
  • Consum de combustibil optimizat, care ne conferă sustenabilitate financiară pe termen lung.
  • Mercedes-Benz este un brand asociat cu excelența, ceea ce ne susține și ne consolidează imaginea de profesionalism, siguranță și încredere câștigată în piață.

Rep.: Ce beneficii a adus Sprinter (autovehicul termic in funcție de caz) pentru business-ul dumneavoastră?

Vasile Crăciun: A crescut eficiența operațională și am oferit servicii premium clienților noștri.

S-au redus timpii de neoperare datorită fiabilității dovedite, motiv pentru care avem o flotă disponibilă constant.

Durata de viață mai lungă care se traduce în economii pe termen lung, consum de combustibil eficient, datorită motoarelor proiectate pentru a oferi echilibru între putere și consum, ceea ce ne ajută – din nou – să economisim costurile de combustibil.

Capacitate de transport care ne permite să răspundem nevoilor diversificate ale clienților noștri.

Confort și siguranță atât pentru șoferi cât și pentru pasageri, aspect care ajută, susține politica noastra de orientare către parteneri/clienți, aspecte care au dus la creșterea gradului de satisfacție și fidelizare a clienților.

Rep.: Cum a evoluat flota companiei în timp și ce a influențat această evoluție?

Vasile Crăciun:  În faza inițială, în primii ani, concentrarea a fost pe vehicule compacte și eficiente, focusul fiind pe costuri reduse, atât la combustibil cât și operaționale.

Odată cu extinderea și creșterea portofoliului de clienți și, de asemenea, creșterea cererii, am integrat vehicule de capacitate mai mare ca minibusuri și autocare pentru a satisface cererea pieței.

Următorul pas logic a fost introducerea de servicii premium, ceea ce a determinat achiziționarea de autovehicule premium pentru a acoperi și nișa transportului de lux.

Flota extinsă și diversificată ne permite să gestionăm atât transportul de persoane, cât și servicii speciale pentru evenimente sau grupuri mari.

Adaptarea la nevoile pieței și investițiile în confort și siguranță au dus la creșterea satisfacției și loialității clienților.

Rep.: Aveți în plan achiziții noi pentru flota companiei? Care sunt caracteristicile pe care le vizați pentru viitoare achiziții?

Vasile Crăciun: Luând în considerare dinamica pieței și dorința noastră de a fi cât mai aproape de clienții/partenerii noștri, dorim să extindem flota bazat pe ceea ce am menționat mai devreme, respectiv:

  • Noile modele oferă un grad ridicat de confort și siguranță.
  • Oferă tehnologii care ne permit să reducem costurile de mentenanță, operaționale și de consumuri de carburant, fapt care ne îndreptățește să considerăm că va fi o economie de resurse și costuri pe termen lung.
  • De asemenea, este foarte importantă respectare normelor tot mai stricte de mediu privind emisiile, determinând creionarea unui plan de investiții.
  • Considerăm că evoluția noastră continuă reflectă politică de a oferi servicii de transport sigure și pliate pe nevoile clienților noștri.
Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.