G4Media.ro

Când vor fi finalizate lucrările la drumul alternativă la DN1, care va…

Foto: Facebook / Allen Coliban

Când vor fi finalizate lucrările la drumul alternativă la DN1, care va duce la Braşov prin Valea Doftanei/ Termenul avansat de ministrul Dezvoltării

Drumul care va duce la Braşov prin Valea Doftanei, pe ruta Brădet – Săcele, ar urma să fie finalizat în iarna anului 2025, afirmă ministrul Dezvoltării, Adrian Veştea. El susţine că firma care a câştigat licitaţia pentru realizarea acestui proiect este una serioasă şi spune că speră ca în toamna acestui an să fie dat ordinul de începere a lucrărilor, transmite News.ro.

„Noi am făcut paşi într-o anumită direcţie, construim o variantă alternativă la DN 1, pe Valea Doftanei, de la Câmpina se merge spre Valea Doftanei – Brădet – Săcele – Braşov. Este o variantă care nu va mai trece prin staţiunile de pe Valea Prahovei şi este o variantă facilă pentru cei care vor să ajungă direct în Braşov. Est un proiect pe care îl derulăm prin Compania Naţională de Investiţii, l-am derulat încă din perioada în care eram preşedinte de Consiliu Judeţean, alături de vecinii noştri din Prahova”, a afirmat Adrian Veştea sâmbătă, la Prima Tv.

Acesta a explicat că licitaţia a fost derulată, proiectul drumului alternativă la DN 1 este în stadiul de implementare, iar în această perioadă se lucrează la proiectul tehnic.

„Sper ca în toamnă să dăm ordinul pentru organizarea de şantier şi pentru începerea şantierului, ca în următorii doi ani de la ordinul de începere să putem să avem în folosinţă acest drum care va face legătura între cele două judeţe. (…) Este un constructor serios cel care a câştigat acest proiect. Eu am convingerea că se vor mobiliza ca acest proiect să fie materializat până în iarna lui 2025”, mai spune ministrul.

Acesta consideră că factorii de decizie din prezent au datoria de a începe implementarea proiectului autostrăzii Bucureşti – Braşov, despre care se vorbeşte de aproape două decenii.

„Este un obiectiv care a început în primul meu an de primar, îmi aduc aminte atunci începeau exproprierile. Stau şi mă gândesc astăzi, au trecut cam mult, 19 ani, să fim tot în aceeaşi etapă şi cred că este obligaţia noastră, a celor de astăzi, să punctăm acest obiectiv ca îndeplinit, cel puţin să îl începem”; mai spune Veştea, care subliniază că, deşi destinaţie universitară şi turistică extrem de atractivă, Braşovul nu este legat prin autostradă de niciuna dintre regiunile României.

sursa: News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Pai sa se facă.

  2. Acesta ar fi fost traseul normal pentru Autostradă dar „interesele” au amînat deschiderea șantierului pentru că s-a dorit ca accesul la salba de stațiuni să se facă direct de această arteră. N-a contat cît vor crește chieltuielile, cum va fi afectat mediul șiimposibilitatea de a se amplasa traseul pe o vale așa îngustă. Iată că la fel ca în poveste, „nevoia” te duce la soluția corectă . Problema rămâne pentru că la noi, obiceiurile mai noi duc la amînări și tărăgănări , la lungire de termene, etc.etc.