G4Media.ro

Cătălin Drulă (USR) despre eșecul autostrăzii Lugoj – Deva: ”Toată povestea miroase…

sursa foto: Facebook

Cătălin Drulă (USR) despre eșecul autostrăzii Lugoj – Deva: ”Toată povestea miroase a șantaj și șpăgi”

Deputatul USR, Cătălin Drulă, membru în Comisia de transport, îi critică pe ministrul Transporturilor și Compania de Autostrăzi (CNAIR) pentru eșecul recepționării lucrărilor la lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva. Drulă acuză presupuse acte de corupție și scrie într-o postare pe Facebook că ”toată povestea miroase a șantaj și șpăgi”.

”La 6 ani de la debutul lucrărilor la Autostrada Lugoj – Deva loturile 3 și 4, am ajuns la momentul deschiderii circulației, după nenumărate întârzieri, cauzate de indolența și incompetența autorităților (nu de urși sau lileci). Recepția lucrărilor fusese programată pentru ieri, 12.08.2019, însă ministrul Cuc împreună cu cei din CNAIR au început un nou circ mediatic, refuzând să facă recepția lotului 3”, scrie Drulă.

Reacția deputatului USR vine după o nouă întârziere în deschiderea pentru circulație a celor 43 de kilometri din autostrada Lugoj – Deva la care se lucrează încă din 2013.

”Acești 43 de kilometri de autostradă sunt extem de importanți pentru România, ca parte din coridorul european Constanța-Nădlac. Practic, după deschidere am avea autostradă continuă de la Sibiu la Nădlac cu excepția unui sector de 9km din Lugoj-Deva lot 2 (cel cu vestitele tuneluri) care abia de o lună este în relicitare”, arată Drulă.

El îi acuză pe Cuc și pe responsabilii din CNAIR că refuză recepționarea lucrărilor, obligându-i pe șoferi să meargă pe drumurile naționale, extrem de aglomerate.

”Pe drumul național paralel DN7 și apoi DN68A se circulă îngrozitor în perioadele aglomerate și sunt numeroase accidente cu victime. Avem numeroase filmări de la sol și din drone care arată că autostrada este perfect circulabilă și sigură. Orice lipsuri și probleme ar exista (și întotdeauna există la o construcție de asemenea amploare), se rezolvă în lunile de după deschiderea traficului, de altfel există și un mecanism tehnic prevăzut special pentru asta – anexa la procesul-verbal de recepție a lucrărilor. Întârzierea deschiderii circulației este cel puțin iresponsabilitate. Dar mai degrabă corupție. Toată povestea miroase a șantaj și spăgi. Probabil nedate (cât/cui trebuie). La fel ca la Sebeș-Turda lot 3 unde autostrada a fost ținută 8 luni închisă, ca apoi (cu minime remedieri, mai mult de ochii lumii) să fie deschisă fără probleme. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă, deși din banii lor e construită autostrada. Îl întreb pe ministrul Cuc: cine răspunde de eventualele accidente de pe ultra-aglomeratul și nesigurul drum național în timp ce autostrada perfect folosibilă stă închisă?”, scrie Drulă.

Foto: Cătălin Drulă (Contul personal de Facebook)

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Sper ca măsura desființării CNAIR să fie printre primele luate după trimiterea psd la rahat.

  2. Daca Drula asta al nostru a luat spaga, o sa-l dam afara! Rusine!

  3. Cuc cu cucul foarte mic este hotul care striga „hotii”. Auzi, el e ala santajat! Nu vor sa plateasca al doilea ecoduct facut de constructor si vor garantia extinsa la 10 ani „daca constructorul e atat de bun”. Bun sau nu, garantia costa bani. Scrie in contract 4 ani, asta a licitat constructorul. Vrei 6 in plus, platesti.
    Ar trebui ca oamenii din zona sa blocheze DN68 care asa cum se prezinta este un pericol. Sa vezi atunci cum dispar ca prin farmec toate problemele de pe lotul 3!
    Cuc sa ia de urgenta din Suedia!
    Inclin sa cred ca domnul Drula are dreptate cu spagile. Pesedeul a furat de la autostrazi inca de pe vremea Bechtel. Chestia aia cu viaductul de la Suplacu de Barcau in curba peste un lac de acumulare cand exista o alternativa simpla este de noaptea mintii. Ca sa nu mai vorbim ca s-a platit aproape dublu fata de cat merita ceea ce s-a facut. Are shpagaozaurele Nastase ce numara!

  4. S-au publicat fotografii cu deficiențele pt care nu s-a făcut recepția . Erau niste șanțuri săpate de ploi în apropierea pilonilor de susținere care sigur vor duce la surparea autostrăzii în timp.