G4Media.ro

Cătălin Drulă (USR) îl acuză pe șeful Companiei de Autostrăzi că a…

Cătălin Drulă (USR) îl acuză pe șeful Companiei de Autostrăzi că a mințit în legătură cu noua alunecare de teren pe tronsonul Lugoj – Deva: E vechea alunecare, neremediată

Deputatul USR Cătălin Drulă îl acuză pe șeful Companiei naționale de autostrăzi, Narcis Neaga, că a mințit când a spus că duminică noapte a avut loc o nouă alunecare de teren pe tronsonul Lugoj – Deva al Autostrăzii A1. Drulă susține, într-o postare pe Facebook, că e vorba de vechea alunecare din octombrie, care nu a fost însă remediată de constructor.

Reamintim că Narcis Neaga, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a declarat luni la DCNews.ro că duminică noaptea a avut loc o alunecare de teren pe șantierul Autostrăzii A1, pe tronsonul Lugoj – Deva: ”Alunecarea de teren s-a produs în același loc ca precedenta. Cea de acum o lună fusese remediată de constructor. Ele au loc pe fondul unor ploi abundente, ploi de 45 de zile, fără precedent”, a declarat Neaga.

”Un fake news grosolan al directorului companiei de drumuri CNAIR – Narcis Neaga privind autostrada Lugoj-Deva. Realitatea e că alunecarea inițială nu a fost remediată de constructor”, a scris Drulă pe Facebook, atașând și o fotografie din urmă cu cinci zile, în care se observă terenul prăbușit.

”Nu au avut loc ploi abundente, fără precedent, în ultimele 45 de zile. E o minciună sfruntată – vremea a fost mai degrabă uscată și cu precipitații sub media anuală. Nu s-a produs o nouă alunecare de teren. Zona afectată e aceeași, dar s-a început în sfârșit, după aproape 2 luni, degajarea materialului ceea ce evident duce la noi scurgeri”, a mai scris deputatul USR, unul dintre parlamentarii familiarizați cu domeniul infrastructurii.

”Este incredibil cum poți minți publicul în asemenea hal când lucrurile sunt verificabile ușor – aproape săptămânal sunt filmări din dronă făcute de pasionații din zonă. Scopul dezinformării: coaserea cu ață albă a unei explicații privind eșecul de terminare a celor 100km promiși de autostradă”, a mai spus Cătălin Drulă.

Reamintim că premierul Viorica Dăncilă a anunțat că dacă CNAIR nu va deschide circulației o sută de km de autostradă până la finalul anului, managerul Narcis Neaga va fi demis.

Foto: Terenul prăbușit pe Lugoj – Deva (Sursa: Pagina de Facebook Cărălin Drulă)

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Câti pepeni poate cara Drula? 2, unul pe dreapta si unul pe stânga. Câti pepeni poate cara Bula? 4, unul pe dreapta, unul pe stânga si pe Drula pe…

    • Pepenii ca pepenii, da’ mai nasol e cazul tau, sa cari in permanenta un dovleac cu o singura utilizare: umbrela pentru git.

  2. Nu va inflamati! Este o explicatie decat pentru veorica care sta cu pixu-n mana sa-l dea afara daca nu face 100km pana la sfarsitul anului.
    Pai cat trebuie sa dea din el ca sa faca suta-n 30 de zile!?… O sa faca scurta la mana.
    E drept ca cu fortele dezlantuite al naturi nu poti sa te pui. Ploua in capul lor si atunci cand nu cade un strop, din cer.

  3. Pe o autostrada trebuie sa mergi fara emotii. Nisipul ala de acolo se poate surpa oricand. Daca tot trec camioane grele, de la trepidatii, in timp, se poate surpa. E un dezastru in asteptare.
    Pamantul ala va lua gardurile de protectie ca pe niste piese de domino.
    Trebuie ras varful dealului cu explozibil, carat pamantul de acolo si reconstruita bucata aia.
    Astia sunt nebuni.

  4. Incapatinarea asta cu care indivizii croitori de drumuri taie dealurile in loc sa faca tuneluri ar fi demna de o cauza mai buna. Din pacate asta e rezultatul acceptarii ca executant al unor firme fara tehnologie si utilaje pentru tuneluri si din partea beneficiarului (la fel de lipsit de oameni calificati, miine daca s-ar desfiinta CNAIR nu ar fi nici o diferenta) a traseelor si solutiilor tehnice imbecile.