Cătălin Drulă (USR): Plimbarea lui Ciolacu şi Grindeanu cu primul tren nou ajuns în România după 20 de ani, doar o acţiune de campanie electorală şi o sfidare la adresa românilor / PSD a deraiat sistemul feroviar românesc de la un viitor modern
Cătălin Drulă, fost ministru USR al Transporturilor, transmite joi că plimbarea lui Ciolacu şi Grindeanu cu primul tren nou ajuns în România după 20 de ani a fost doar o acţiune de campanie electorală şi o sfidarea la adresa românilor care de zeci de ani primesc doar promisiuni şi dezamăgiri crunte, el acuzând PSD că a deraiat sistemul feroviar românesc de la un viitor modern, transmite News.ro.
”PSD a deraiat sistemul feroviar românesc de la un viitor modern Plimbarea lui Ciolacu şi Grindeanu cu primul tren nou ajuns în România după 20 de ani a fost doar o acţiune de campanie electorală şi o sfidarea la adresa românilor care de zeci de ani primesc doar promisiuni şi dezamăgiri crunte”, spune Drulă.
„Echipa PSD Nordis a purtat ghinion trenului nou. Ce s-a întâmplat cu acest tren e o metaforă pentru mandatul Grindeanu. Spoială şi superficialitate, laudă cu munca altora, în timp ce proiectele sunt întârziate şi ministrul nu îşi face treaba. În loc să avem 37 de trenuri noi în operare conform contractului, azi avem unul singur care a doua zi după inaugurare stă pe dreapta”, a declarat Cătălin Drulă, fost ministru USR al Transporturilor.
PSD a deraiat sistemul feroviar românesc de la un viitor modern şi nu merită să mai rămână nicio secundă la Ministerul Transporturilor, arată el.
„PSD a dat cu piciorul la banii europeni din PNRR, nu a făcut proiectele de modernizare sau reînnoire, iar liniile sunt în pragul colapsului, cu mii de restricţii de viteză, trenuri vechi care se defectează zilnic şi români dezamăgiţi care renunţă în număr tot mai mare la tren”, a completat Drulă.
Potrivit acestuia, contractul pentru cele 37 de trenuri electrice noi trebuia semnat în septembrie 2021, dar după ce USR a fost dat afară de la guvernare, PSD a amânat semnarea până în primăvara lui 2022. De atunci şi până în prezent, trebuia să avem în circulaţie toate trenurile.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.