Câți bani au cheltuit pe Facebook candidații la Primăria Constanța și pe ce teme au pariat / Clipuri cu copii, preoți, “Liviu Dragnea”, critici la primar sau laude cu “propriile calități”
Unii au ales să promoveze discuții cu proprii copii sau cu preoți, alții au mizat pe criticile aduse primarului în funcție, transmite Info Sud-Est. Au fost și candidați care au dat ”push” propriilor „calități”, iar alții au acuzat cenzura după derapaje legate de depresie.
Indiferent de temele pe care au marjat, principalii candidați la fotoliul de primar al Constanței au cheltuit sume considerabile pe Facebook, în precampanie, pentru a-și promova mesajele și a ajunge online la propriul electorat.
Stelian Ion (ADU) a cheltuit cât toți ceilalți candidați la un loc, de trei ori peste Ovidiu Cupșa (AUR) și de cinci ori mai mult față de primarul în funcție, Vergil Chițac (PNL).
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu