G4Media.ro

Câți români s-au uitat la dezbaterea prezidențială de la Digi24: postul a…

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Câți români s-au uitat la dezbaterea prezidențială de la Digi24: postul a urcat pe locurile 3-4 cu o audiență de aproape jumătate de milion de telespectatori

Postul de ştiri Digi24 a fost luni, cu dezbaterea de la Palatul Cotroceni, pe primele locuri în audienţe, arată o analiză Paginademedia.ro. Într-o seară în care cel mai urmărit program a fost Chefi la Cuţite, de pe Antena 1, confruntarea a fost pe locurile 3-4.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Digi 24 a fost văzut de aproape jumătate de milion de români în fiecare minut. Vorbim de intervalul 20.00 – 23.30, în care s-au confruntat Crin Antonescu, Nicuşor Dan şi Elena Lasconi.

Victor Ponta a lipsit de la dezbatere, iar George Simion a venit, i-a oferit un buchet de flori Elenei Lasconi şi a plecat.

Cu această audienţă, Digi 24 a fost pe poziţia a patra pe ţară (mult peste poziţia obişnuită a staţiei), fiind depăşit doar de marile generaliste (Antena 1, cu Chefi la Cuţite), Pro TV (cu Tătuţu’) şi Kanal D, cu serial turcesc.

URBAN. Dezbaterea a fost mai urmărită la oraşe, unde Digi 24 a fost a treia staţie pe interval, cu peste 350.000 de telespectatori.

Doar Antena şi Pro TV au fost peste postul de ştiri pe intervalul confruntării de la Cotroceni.

COMERCIAL. DigiSport a fost între primele trei poziţii şi pe publicul comercial (adică urban 21-54 de ani).

Pe acest segment, dezbaterea a atras 165.000 de telespectatori, faţă de 235.000 la Chefi la cuţie şi 200.000 la Pro TV.

Audienţa posturilor TV pe intervalul dezbaterii cu candidaţii la preşedinţie (20.00-23.30), la nivel NAŢIONAL:

1. Antena 1 – 890.000 de telespectatori (5,1 rtg, 14,4 share)

2. Pro TV – 760.000 (4,4 rtg, 12,3 rtg)

3. Kanal D – 670.000

4. Digi 24 – 470.000

5. DigiSport – 425.000

6. România TV – 295.000

7. Realitatea – 240.000

8. Antena 3 – 205.000

9. Happy Channel – 195.000

10. Antena Stars – 135.000

Citește tot articolul pe Paginademedia.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Deci practic, numai din publicul TV, doar 15-20% dintre noi suntem interesati de politica. Ailalti….se uita la MasterChef sau meci.

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.