G4Media.ro

Ce planuri are Donatella Versace pentru 2025 / Ar putea o altă…

Sursa foto: flickr.com

Ce planuri are Donatella Versace pentru 2025 / Ar putea o altă schimbare majoră de designer să zguduie industria modei de lux în următorul an?

Conform unor surse din Milano, contractul Donatellei Versace, director creativ al brandului italian, urmează să expire în februarie. Totodată, se vehiculează că grupul Capri Holdings colaborează cu Barclays pentru a vinde Versace și Jimmy Choo, concentrându-se pe redresarea Michael Kors, alimentând și mai mult speculațiile din industria modei. Întrebarea principală este dacă Donatella – sau Capri – va decide să reînnoiască acest contract, relatează WWD.

Întrebată despre această situație, compania Versace a declarat că nu comentează zvonurile.

Donatella Versace a încheiat în 2018 un acord de 2,1 miliarde de dolari pentru a vinde compania familiei sale către Michael Kors Holdings, care ulterior și-a schimbat denumirea în Capri Holdings.

De la tragica moarte a fratelui său, Gianni, în 1997, Donatella a jucat un rol esențial în conducerea brandului. Pe lângă munca sa de designer, Donatella s-a remarcat prin popularitatea sa în social media, activitatea filantropică și susținerea drepturilor comunității LGBTQIA+ și a grupurilor marginalizate. Ea a sprijinit, de asemenea, tineri designeri, precum Christopher Kane, care a creat alături de ea pentru linia Versus ani de zile.

Se speculează că Capri își reevaluează opțiunile pentru Versace și Jimmy Choo – și poate chiar pentru Michael Kors – după ce achiziția companiei, în valoare de 8,5 miliarde de dolari, de către Tapestry Inc. a fost anulată din cauza unei contestații antitrust din partea guvernului SUA.

Veniturile Versace din prima jumătate a anului au scăzut cu 22,1%, ajungând la 420 de milioane de dolari. Cu toate acestea, președintele și directorul executiv al Capri, John Idol, a declarat recent că brandul ar putea să își revină prin „implicarea și energizarea consumatorilor noi și fideli, extinderea ofertei de produse, îmbunătățirea productivității magazinelor și relansarea creșterii afacerilor en-gros.”

„Credem că am eliminat prea multe elemente unice și emblematice ale Versace, ceea ce a dus la o identitate mai puțin captivantă a brandului și a produselor”, a spus CEO-ul. „De asemenea, am redus semnificativ oferta de produse pentru consumatorii aspiranți, în încercarea de a crește poziționarea brandului.”

Surse din interior susțin că Idol și Donatella Versace s-au confruntat frecvent cu privire la strategia brandului, ceea ce alimentează speculațiile despre reînnoirea contractului designerului.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. The exorcist movie time