Ce rol au scrisul de mână sau mima în învățare și memorare, ce funcționează mai bine decât “găsiți ideile principale” și ce ți-ar trebui, mai degrabă decât mate, ca să înveți programare – studii 2020
Pandemia a acaparat mare parte, dar nu toată cercetarea pe teme de educație în 2020.
Studii efectuate anul acesta au arătat sau confirmat, între altele, importanța pentru ca elevii să învețe scrisul de mână indiferent de creșterea gradului de utilizare a tehnologiilor, utilitatea gesturilor pentru memorare, rolul întrebărilor pentru creșterea eficienței în învățare sau (in)eficiența unor sarcini precum identificarea ideilor principale într-un text.
Iată câteva dintre studiile de acest fel, publicate anul acesta și semnalate de site-ul de specialitate american Edutopia.
Citește articolul integral pe Edupedu.ro
sursa foto: Deutsche Welle
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu