G4Media.ro

Cei aproape 800 de angajați ai Primăriei Alba Iulia, supuși unui audit…

Cei aproape 800 de angajați ai Primăriei Alba Iulia, supuși unui audit după schimbarea puterii locale. Problema: lipsa de organizare a departamentelor și a personalului

Personalul Primăriei Municipiului Alba Iulia va fi supus unui audit extern pentru care instituția va plăti 25.000 de euro. Primăria are în prezent 755 de angajați.

Principala problemă pe care vrea să o lămurească auditul ține de ”lipsa de organizare a angajaților”. Mai exact, pe un departament pot fi foarte mulți angajați, iar pe altul aproape deloc.

În urma auditului, șefii primăriei ar trebui să aibă o imagine clară asupra organigramei și asupra departamentelor care trebuie restructurate.

Primăria Municipiului Alba Iulia a semnat în această săptămână un contract cu firma KPMG din București care în următoarele 60 de zile va realiza auditul extern.

Purtătorul de cuvânt al instituției, Flaviu Buta, spune că reprezentanții firmei vor colecta date despre activitatea angajaților, procesele și procedurile interne.

De asemenea, aceștia vor încerca să identifice problemele legate de organigrama primăriei și de departamentele unde sunt prea mulți sau prea puțini angajați. Auditul presupune discuții cu aproape fiecare angajat de pe fiecare departament în parte.

În urma auditului, angajații care nu au rezultate pe un departament vor fi mutați pe altul, iar departamentele prea pline vor fi restructurate și personalul mutat pe alte posturi disponibile.

Auditul vine după ce liberalii conduși de Mircea Hava au pierdut alegerile locale pentru primărie și a fost anunțat de USR PLUS încă din campania electorală. Noul primar Gabriel Pleșa (USR PLUS), fost liberal, l-a învins pe candidatul PNL, Voicu Paul iar echipa Hava a pierdut administrația locală pentru prima dată în 26 de ani.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Nicușor Dan, se vede și la tine ?;)

    • S-au plictisit consilierii USR+ să mai stea după el și au depus ei proiectul de hotărâre zilele trecute.

  2. 755 de ANGAJATI !!!!!
    pai consiliul judetean bihor are doar 150 si ceva
    ce fac aia 755 de angajati toata ziua ????
    pe santiere de autostrazi nu sant 755 de angajati dapoi intro primarie

    • FREACA MENTA ,CE SA FACA .NU ZICEA PRIMARUL CA ADUCE AUDIT PENTRU CA E LIPSA DE ORGANIZARE?
      AIA SE NUMESTE INCOMPETENTA

  3. Pai, Programul de guvernare al maretei Aliante de la guvernare cu PNL=USR PLUS + UDMR prevede Audituri in fiecare Institutie publica, spune clar la Pagina 153/269 urmatoarele:
    „Reforma marilor sisteme publice și modernizarea statului.
    Piața muncii, pensii și asigurări sociale public.
    Va fi implementat un nou sistem de evaluare a angajaților din sistemul public, pe baza unor proceduri de evaluare concepute în coordonare cu Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Indicatorii de performanță vor ține cont de input-ul beneficiarilor, al cetățenilor, or în acest moment, funcționarii se evaluează între ei, parcurgând etape profund impactate de formalism și chiar subiectivism, funcție de relațiile de colaborare între șefi și subalterni. Va fi EFECTUAT un AUDIT real în Sistemul public, în general, și unul cu PRIORITATE pentru Ministerul Muncii și Instituțiile din subordine/aflate în coordonare, moment de la care trebuie stabilit un mecanism cu adevărat obiectiv de evaluarea salariaților din sistem.”

    Succesuri, o sa le vedem la sfantu’ asteapta!!!
    Adica, niciodata!!

  4. VINE AUDITUL .PLATIT CU 25.000EURO ,SA-I ORGANIZEZE PE INCOMPETENTI.
    NU E NEVOIEDE AUDIT.
    CONCEDIATI 400 DE ANGAJATI SI PROBLEMA E REZOLVATA