Cei aproape 800 de angajați ai Primăriei Alba Iulia, supuși unui audit după schimbarea puterii locale. Problema: lipsa de organizare a departamentelor și a personalului
Personalul Primăriei Municipiului Alba Iulia va fi supus unui audit extern pentru care instituția va plăti 25.000 de euro. Primăria are în prezent 755 de angajați.
Principala problemă pe care vrea să o lămurească auditul ține de ”lipsa de organizare a angajaților”. Mai exact, pe un departament pot fi foarte mulți angajați, iar pe altul aproape deloc.
În urma auditului, șefii primăriei ar trebui să aibă o imagine clară asupra organigramei și asupra departamentelor care trebuie restructurate.
Primăria Municipiului Alba Iulia a semnat în această săptămână un contract cu firma KPMG din București care în următoarele 60 de zile va realiza auditul extern.
Purtătorul de cuvânt al instituției, Flaviu Buta, spune că reprezentanții firmei vor colecta date despre activitatea angajaților, procesele și procedurile interne.
De asemenea, aceștia vor încerca să identifice problemele legate de organigrama primăriei și de departamentele unde sunt prea mulți sau prea puțini angajați. Auditul presupune discuții cu aproape fiecare angajat de pe fiecare departament în parte.
În urma auditului, angajații care nu au rezultate pe un departament vor fi mutați pe altul, iar departamentele prea pline vor fi restructurate și personalul mutat pe alte posturi disponibile.
Auditul vine după ce liberalii conduși de Mircea Hava au pierdut alegerile locale pentru primărie și a fost anunțat de USR PLUS încă din campania electorală. Noul primar Gabriel Pleșa (USR PLUS), fost liberal, l-a învins pe candidatul PNL, Voicu Paul iar echipa Hava a pierdut administrația locală pentru prima dată în 26 de ani.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
6 comentarii