Cele mai ascultate melodii din acest an / „Dynamite” a grupului k-pop BTS e cea mai apreciată pe Apple Music / 11,5 milioane de utilizatori au folosit aplicaţia Shazam pentru a afla cine cântă „Astronaut in the Ocean”
Apple Music a dezvăluit lista celor mai accesate melodii de anul acesta odată cu listele Top 100, care cuprind şi cele mai citite versuri, cele mai ascultate piese pentru fitness şi cele mai căutate cântece pe Shazam, anunță News.ro.
Cea mai accesată melodie a anului pe Apple Music a fost „Dynamite” a grupului k-pop BTS, urmată de „drivers licence” a Oliviei Rodrigo, de „Positions” a Arianei Grande, „For The Night” (feat. Lil Baby & DaBaby) a lui Pop Smoke şi de „Blinding Lights” a lui The Weeknd.
Top 10 e completat de „Peaches” (feat. Daniel Caesar & GIVĒON) – Justin Bieber, „good 4 u” – Olivia Rodrigo, „STAY” – The Kid LAROI & Justin Bieber, „Dakiti” – Jhay Cortez & Bad Bunny şi de „Levitating” (feat. DaBaby) – Dua Lipa.
Topul 100 al celor mai citite versuri este dominat de „drivers licence”, iar cât priveşte fitnessul, cea mai accesată piesă a fost „Heart & Heart” a lui Joel Corry, colaborare cu MNEK şi care a fost remixată de Tiesto.
Mai mult de 11,5 milioane de utilizatori au folosit aplicaţia Shazam pentru a descoperi „Astronaut in the Ocean” a rapperului Masked Wolf. Piesa a fost lansată în 2019, însă a devenit virală pe TikTok şi a fost căutată prin Shazam mai mult decât oricare alta în anul 2021.
The Weeknd s-a clasat pe locul al doilea, cu 8,5 milioane de căutari pentru „Save Your Tears”, în timp ce „Bad Habits” a lui Ed Sheeran a fost căutată de 8,1 milioane de ori.
Spotify a dezvăluit miercuri listele sale pentru anul 2021, între care cei mai ascultaţi artişti, cele mai ascultate albume, cântece şi podcasturi pe cel mai mare serviciul de streaming din lume, cu peste 381 de milioane de utilizatori.
Cu mai mult de 9,1 milioane de accesări anul acesta, rapperul portorican Bad Bunny este cel mai accesat artist pe Spotify în 2021, urmat de cântăreaţa americană Taylor Swift, grupul k-pop BTS, canadienii Drake şi Justin Bieber.
Cel mai accesat cântec la nivel global în 2021 este „Drivers Licence” al Oliviei Rodrigo, cu peste 1,1 miliarde de accesări.
Pe locurile al doilea şi al treilea s-au clasat „Montero (Call Me By Your Name)” – Lil Nas X şi „Stay” – Kid Laroi cu Justin Bieber. Cântecele sunt urmate de „good 4 u” – Olivia Rodrigo şi „Levitating (feat. DaBaby)” – Dua Lipa.
Sursa foto:Pixabay
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank