G4Media.ro

Cele mai grele subiecte din ultimii 7 ani, la Matematică, la Evaluarea…

Cele mai grele subiecte din ultimii 7 ani, la Matematică, la Evaluarea 2019. Analiza profesorului Sorin Borodi

Examenul de Matematică de la Evaluarea Națională 2019 a avut subiectele cu cel mai înalt grad de dificultate din ultimii 7 ani, potrivit analizei comparative făcută de profesorul de matematică Sorin Borodi, citată de Edupedu.ro. Pe o scală de la 1 la 10, dificultatea subiectelor la matematică din anul 2019 a obţinut nota 5,11. Un grad de dificultate mai mare a fost în anul 2012. Rezultatele Evaluarea Națională 2019 se afișează pe 25 iunie pe edu.ro și Edupedu.ro.

Gradul de dificultate al subiectelor de la proba scrisă de Matematică de la Evaluarea Națională 2019 a fost cotat la 5,11 puncte, din 10 posibile. Subiectele au fost mai grele decât în cei mai recenți 7 ani. În 2012 au fost subiecte cu un grad de dificultate mai mare (5,5), potrivit analizei citate.

Citește articolul integral pe Edupedu.ro

FOTO: School photo created by freepik – www.freepik.com

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Frate, zici ca le-au dat probleme de olimpiada faza nationala.
    Cand colo, pe o scara de la 1 la 10, dificultatea a fost de 5.11 fata de 5.05 anul trecut.
    De fapt, mediile extrem de umflate din gimnaziu, date la presiunea parintilor, plus zecile/sutele de modele din zeci de culegeri care devin toxice pentru gandirea matematica a unui copil prin repetarea lor zilnică, ajung sa creeze false iluzii, ca esti de 10 in general.
    Sunt zeci de sefi de promoție care termina cu media 10 gimnaziul, cel putin la scoli din Bucuresti. E o nebunie generalizată si periculoasă. Unii dintre acesti copii ajung la licee de top la care inca se mai dau note de 2, 3, 10 si raman corigenti la mate, fizica, chimie. Nu au habar de principii banale de fizica elementara, dar au avut nedia 10 3 ani de gimnaziu. Nu au habar de formule elementare de chimie anorganica, dar au avut media 10 timp de 2 ani. La mate, la fel.
    Poate ar trebui regandit sistemul de notare prin introducerea evaluării de tip american: A +., A, A-, B+ etc, adica intr-o clasa exista mereu o diferentiere, nu tot poporul are 10 pe linie. Si, mai mult, aceste calificative ar trebui sa fie confidențiale.

    • De fapt solutia este mult mai simpla: sa nu mai conteze media de absolvire la admitere. In acest fel evaluarea o sa fie corecta, fara presiunea ca daca iei 5 la muzica nu mai intri la liceu. Mediile de 10 pe linie au aparut din cauza acestei aberatii cu media de absolvire folosita la admitere