G4Media.ro

Cele mai interesante mașini plug-in hibrid pentru care statul român oferă un…

Cele mai interesante mașini plug-in hibrid pentru care statul român oferă un bonus de patru mii de euro la cumpărare

După analiza privind cele mai interesante mașini electrice disponibile pe piața din România eligibile pentru programul Rabla Plus, acum a venit rândul mașinilor plug-in hibrid.

Modele plug-in hibrid beneficiază de un eco-bonus de 20.000 lei ( aproximativ 4.200 €) la care se poate adaugă și prima de casare în valoare de 6.500 lei (aproximativ 1350 €), dacă este scos din uz un autovehicul vechi.

Doar mașinile plug-in hibrid sunt eligibile pentru eco-bonusul de 20.000 lei, cele hibrid clasice (vezi aici diferența între ele) se încadrează doar pentru bonusul de 2.500 lei datorită nivelului de emisii mai ridicat (peste 50g/km).

 

Prețurile prezentate în acest articol nu includ prima de casare și eco-bonusul, precum nici oferte sau promoții ale dealerilor.

  • Hyundai Ioniq Plug-in hibrid – preț de pornire de la 33.748 € € cu TVA inclus
Sursa foto: hyundai-motor.ro

 

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 66 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.1l/100km

Motor clasic: 1.6 GDI 105 cp și 147 Nm

Putere motor electric: 61 cp și 170 Nm

Capacitatea bateriei: 8.9 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 141 cp și 265 Nm

  • Kia Niro Plug-in hibrid – preț de pornire de la 34.498 € cu TVA inclus

Sursa foto: kia.ro

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 49 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.3l/100km

Motor clasic: 1.6 GDI 105 cp și 147 Nm

Putere motor electric: 61 cp și 170 Nm

Capacitatea bateriei: 8.9 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 141 cp și 265 Nm

  • Kia XCEED Plug-in hibrid – preț de pornire de la 36.414 € cu TVA inclus
Sursa foto: kia.ro

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 60 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.3l/100km

Motor clasic: 1.6 GDI 105 cp și 147 Nm

Putere motor electric: 61 cp și 170 Nm

Capacitatea bateriei: 8.9 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 141 cp și 265 Nm

  • Kia Ceed Sportswagon PHEV – preț de pornire de la 35.998 € cu TVA inclus

Sursa foto: kia.ro

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 60 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.3l/100km

Motor clasic: 1.6 GDI 105 cp și 147 Nm

Putere motor electric: 61 cp și 170 Nm

Capacitatea bateriei: 8.9 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 141 cp și 265 Nm

  • Mitsubishi Outlander PHEV – preț de pornire de la 36.759 € cu TVA inclus
Sursa foto: mitshubishi-motors.ro

 

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 45 km

Consum combustibil conform WLTP: 7.4 l/100km

Motor clasic: 2.4L 135 cp și 211 Nm

Putere motor electric puntea față/puntea spate: 82 cp și 137 Nm / 95cp și 195 Nm

Capacitatea bateriei: 13.8 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 236 cp și 300 Nm

 

  • Skoda Superb iV – preț de pornire de la 33.381 € cu TVA inclus
Sursa foto: skoda-auto.com

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 55 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.4l/100km

Motor clasic: 1.4 TSI 156 cp și 250 Nm

Putere motor electric: 116 cp și 330 Nm

Capacitatea bateriei: 13 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 218 cp și 400 Nm

  • Toyota Prius Prime Plug-in – preț de pornire de la 33.118 € cu TVA inclus
Sursa foto: toyota.ro

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 45 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.3l/100km

Putere motor clasic: 1.8L 98 cp și 142 Nm

Putere motor electric: 72 cp și 163 Nm

Capacitatea bateriei: 8.9 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 130 cp

  • Volkswagen Passat GTE – preț de pornire de la 39.372 € cu TVA inclus
Sursa foto: volkswagen-newsroom.com

Autonomie maximă în mod complet electric conform ciclului de testare WLTP: 55 km

Consum combustibil conform WLTP: 1.4l/100km

Motor clasic: 1.4 TSI 156 cp și 250 Nm

Putere motor electric: 116 cp și

Capacitatea bateriei: 13 kWh

Puterea combinată a celor două propulsoare: 218 cp și 400 Nm

 

Sursa foto sus: toyota.co.nz

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Pocăiți-vă, sfârșitul lumii se apropie!

    • sa fim serioși cele mai tari pret calitate sunt mașinile hybride de la grupul psa și opel

  2. Să fim seriosi, nimic nu e gratis – nici macar bonusul. Viața in România te ține „sub papuc”.
    Vrei gratis… mergi pe dealuri… pe jos, până in satul vecin… si nu te opri

  3. Si cu prizele cum stam? Daca ma lasa bateriile pe in drum judetean, sa zicem la Fetesti ce fac?

    • Pai.. folosești motorul pe benzina, ca de-aia e hibrida masina. Autonomia aia mica de mod electric e cam doar pt oras.

    • e HYBIRD, nu citesti? are si motor termic. si nu e „daca” te lasa bateriile. in mod cert te lasa la un drum mai lung, ca astea au autonomie electrica maxim 60km. deci cu siguranta o portiune o mergi si cu motorul termic. sau cu amandoua, depinde ce alegi (ca poti sa setezi asta in masina).

    • Precis ai citit aricolul, sau te-ai trezit comentand?

  4. După ce le-au permis la toți țăranii sa intre cu ITP-ul facut neclar prin Bucuresti cu hârburile lor fara filtre la eșapament acum tot ăia cu bani sa salveze planeta cu hybrid-ul parcat la bloc.
    Cea mai buna masina e cea de firma si sclavul de administrator de la stat sa o intrețină pentru șefi.
    N-ai sclav… atunci esti sclavul lor 🙂

  5. „Ioniq drives its front wheels via a six-speed dual-clutch automatic. There are also paddles shifters behind the steering wheel”
    Adica Ioniq este hibrid paralel cu transmisie automata, nu se poate compara cu HSD-ul ca durata de viata.
    Pe celelalte nu le-am verificat dar VW stiu ca foloseste tot hibrid paralel. HSD-ul este o combinatie de hibrid serie si paralel.