G4Media.ro

CEO-ul Ford Motor: Superîncărcătoarele Tesla ar putea deveni un standard pentru încărcarea…

Sursa Foto: Facebook/ ArenaIT

CEO-ul Ford Motor: Superîncărcătoarele Tesla ar putea deveni un standard pentru încărcarea vehiculelor electrice în SUA

CEO-ul Ford, Jim Farley, a declarat vineri că superîncărcătoarele Tesla ar putea deveni standardul pentru încărcarea vehiculelor electrice în SUA, la o zi după ce compania din Michigan a încheiat un acord care le permite proprietarilor Ford să aibă acces la staţiile de încărcare rivale din America de Nord, transmite Reuters, citată de News.ro

”Cred că există o şansă să ştiţi”, a spus Farley vineri, ca răspuns la o întrebare la CNBC despre dacă superîncărcătoareleTesla vor deveni standardul pentru încărcarea vehiculelor electrice.

Acţiunile Ford au crescut vineri cu 7,8%, la 12,27 dolari pe unitate, în timp ce acţiunile Tesla au crescut cu 3,7% la 191,30 dolari pe unitate.

Farley a declarat pentru CNBC că General Motors şi alţi producători de automobile vor avea ”o alegere mare de făcut”, în alegerea între încărcătoarele pentru vehicule electrice de la Tesla şi Sistemul de încărcare combinat (CCS).

CCS este unul dintre cele câteva standarde concurente pentru încărcarea rapidă a vehiculelor.

”Standardul CCS joacă un rol crucial în stabilirea unei reţele extinse de staţii de încărcare rapidă în America de Nord”, a spus General Motors.

Din 2012, Tesla a dezvoltat şi implementat propriul încărcător de mare viteză pentru vehicule, numit Supercharger, care poate oferi o autonomie de până la 322 mile (518 km) în doar 15 minute.

Farley a declarat vineri, pentru CNBC, că Ford avea aproximativ 10.000 de încărcătoare rapide, iar acordul cu Tesla ”va dubla acest lucru”.

Proprietarii de vehicule electrice Ford vor respecta propriul software al companiei în timp ce folosesc un Supercharger în loc să folosească software-ul Tesla, care ar fi fost ”un deal breaker” pentru Ford, a declarat Farley pentru CNBC.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Eu stiu caz concret de o asemenea baterie de 6 buc Tesla Super Chargers, care n-au cum sa dea cei 250 kW/masina simultan la cele 6 incarcatoare, din simplul motiv ca Enel le-a dat in ATR (Avizul Tehnic de Racordare) doar 500 kW de putere avizata. Atit poate reteaua de distributie iar Enel e obligata sa accepte constringerea. Sa fi dat bateriei 6×250 kW = 1,5 MW ar fi fost alimentarea echivalenta cu max 6 kW a 250 apartamente (!), adica vreo 12-13 blocuri de 4 etaje, un mic cartier rezidential.
    Asa incit, la doar 500 kW putere avizata, in cel mai bun caz daca sint la incarcat doar 2 masini, fiecare va primi cei 250kW/incarcator, altfel nu. In cel mai rau caz, daca toate cele 6 incarcatoare sint ocupate, fiecare BEV va primi un ~80 kW. Adica nici vorba sa reusim ca in doar 15 minute sa incarcam cu 250 kW, care sa ne dea o frumoasa autonomie de 300 km.
    Cu timpul, odata cu trecerea masiva catre electrice, cred ca nu va fi energie indestulatoare ptr toti posesorii de BEV. Ar trebui cite un SMR per oras mare ?