G4Media.ro

CEO-ul grupului VW cere ca producătorii de automobile chinezi să fie absolviți…

sursa foto: Unsplash

CEO-ul grupului VW cere ca producătorii de automobile chinezi să fie absolviți de taxe crescute de import dacă fac investiţii în UE / ”Cei care investesc, creează locuri de muncă”

Directorul general al producătorului german de automobile Volkswagen, Oliver Blume, consideră că Uniunea Europeană ar trebui să ia în considerare ajustarea tarifelor planificate pentru importurile de vehicule electrice fabricate în China, pentru a permite investiţiile făcute în Europa, transmite Reuters, transmite News.ro.

”În loc de tarife punitive, ar trebui să se acorde reciproc credit pentru investiţii. Cei care investesc, creează locuri de muncă şi lucrează cu companii locale ar trebui să beneficieze când vine vorba de tarife”, a declarat directorul general al VW, Oliver Blume, pentru ziarul Bild am Sonntag, într-un interviu.

Uniunea Europeană va continua planul de a impun tarife suplimentare la vehiculele electrice fabricate în China, a declarat vineri Executivul UE, chiar şi după ce cea mai mare economie a blocului, Germania, şi producătorii germani de automobile le-au respins, dezvăluind o ruptură cu privire la cel mai mare conflict comercial cu Beijingul din ultimii zece ani.

Taxele propuse pentru vehiculele electrice construite în China, de până la 45%, ar costa producătorilor de automobile miliarde de dolari în plus pentru a aduce maşini în bloc şi urmează să fie impuse de luna viitoare, timp de cinci ani.

Comisia, care supraveghează politica comercială a blocului, a declarat că va contracara ceea ce consideră drept subvenţii chineze neloiale după o investigaţie antisubvenţii desfăşurată timp de un an, dar a mai spus vineri că va continua discuţiile cu Beijingul.

Blume a declarat pentru publicaţia Bild am Sonntag că există riscul ca tarifele de retorsiune ale Chinei să afecteze producătorii de maşini europeni.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Interdicție 5 ani adică exact cat nai respiră banda de infractori de la conducerea UE în frunte cu ursulina;

  2. sa intelegem contextul: seful VW e presat de chinezi pentru a obtine tarife mai bune;
    De ce se face Dacia Spring in China? nu putem sa ii lasam chiar asa
    Rolul tarifelor este de a stimula producatorii in a produce in Europa, e foarte simplu; efectele se vad deja: BYD, Geely si CATL, producatori chinezi, isi construiesc fabrici in Europa; la fel si producatorii europeni, isi vor muta productia aici.

    • Faptul ca germanii vand cam 4 milioane de vehicule anual catre chinezi nu are nici o legatura. E doar o treime din productia globala a producatorilor germani. Alea 400.000 de electrice venite in UE din China nu inseamna nimic. Vine Maine Winnie the Pooh si spune ca au terminat-o cu masinile din UE. Oare ce se intampla? Ii cam f*te pe producatorii auto germani. UE nu mai e cine stie ce cumparatoare de masini. In August nu s-au vandut nici macar 700 de mii de unitati, fata de aproape 2 milioane in China. Abia asteapta producatorii chinezi un motiv ca sa-i dea afara dib China pe europeni. Abia asteapta sa-si vanda produsele in tari care erau dominate de europeni. Tari din Africa, America Latina, Asia si Rusia. Acolo nu poate sa vina UE si sa bage taxe. UE devine din ce in ce mai mic si o face cu mana ei.