Cercetătorul Cristian Presură, despre tăierea orelor în gimnaziu: E crucial să păstrăm lecțiile de știință în gimnaziu. Este momentul când știința poate fi predată mai ales cu pasiune
Fizicianul Cristian Presură reacționează la proiectul Ministerului Educației de a tăia parte din orele de știință, la gimnaziu. “Pentru că suntem, și vom fi, o societate tehnologică, cred că e crucial să păstrăm lecțiile de știință în gimanziu și chiar să le facem mai bune și mai atractive”, spune Presură, care este cercetător la compania Philips în Olanda.
Cercetătorul Cristian Presură scrie pe pagina sa de Facebook că “‘Ferestra’ de deschidere pentru știință, din ceea ce văd eu în interacțiunile mele cu copiii, este cel mai mult deschisă în anii de gimnaziu. Ăștia sunt anii când mintea ta începe să înțeleagă chestii mai complexe și inima ta mai are bucuria copilăriei (în primară n-aș zice că e știință exactă, ci mai mult joacă, aici domină exuberanța)“.
“Pentru că suntem, și vom fi, o societate tehnologică, cred că e crucial să păstrăm lecțiile de știință în gimanziu și chiar să le facem mai bune și mai atractive. Este momentul când știința poate fi încă predată fără o rigurozitate completă (ecuații, să spunem), dar mai ales cu pasiune, pentru că dacă îi simți “gustul” în gimnaziu, rămâi cu ea toată viața, indiferent pe ce cale apuci“, explică Cristian Presură.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
7 comentarii