Cine se uită la televiziunile de casă ale PSD: Jumătate din publicul de prime-time al Antenei 3 are peste 65 de ani / La România TV, peste 57% dintre telespectatori au mai mult de 65 de ani
Mai mult de jumătate din audiența canalului de știri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Pe acest segment de public, România TV are cea mai mare cifră procentuală dintre toate televiziunile de știri, arată Forbes România într-o analiză.
În ceea ce privește Antena 3, jumătate din audiența națională, în prime-time, a canalului este formată din telespectatori cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV. Antena 3 are cele mai mici cifre procentuale din audiență pe targetul tânăr dintre toate televiziunile de știri, mai arată publicația amintită.
România TV:
- Peste jumătate din audiența acestei televiziuni este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 57,4%. Cifra procentuală este cea mai mare de pe nișa televiziunilor de știri: Antena 3 (49%), B1 TV (43,9%), Realitatea TV (46,2%) și Digi 24 (36,4%).
- Grupa de vârstă 55 – 64 de ani are o pondere de 24,3% din audiența România TV. Astfel, 81,7% din audiența acestei televiziuni este reprezentată de telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani.
- Telespectatorii cu vârste între 18 și 34 de ani dețin o cotă de 3,4%.
- În funcție de educație, persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 20,4%, cea mai redusă cifră procentuală de pe nișa televiziunilor de știri. Audiența cu studii primare are o cotă de 24,1%, cea mai ridicată de pe segmentul știrilor TV.
Antena 3:
- Circa 49% din audiența în prime-time este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV (57,4%) de pe segmentul televiziunilor de știri.
- Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 32,9% din audiența națională a canalului Antena 3. Această pondere este cea mai mare de pe segmentul televiziunilor de știri, peste România TV (24,3%), Realitatea TV (24,6%) și canalul public TVR 1 (27,4%).
- De altfel, circa 93,1% din publicul Antenei 3 are vârste de peste 45 de ani.
- Publicul tânăr are cote procentuale reduse. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 1,1%, sub România TV (1,3%), dar ceva mai mare decât la Realitatea TV (1%).
- De asemenea, grupa de vârstă 25 – 34 de ani deține o pondere de doar 0,9%, cea mai mică de pe nișa știrilor: România TV (2,1%), Realitatea TV (2,4%), B1 TV (2,4%) și Digi24 (7,1%).
- În total, persoanele cu vârste între 18 și 44 de ani sunt în proporție de 5,6% la Antena 3, cea mai mică cifră de pe nișa știrilor, România TV (7,6%), Realitatea TV (14,5%), B1 TV (13%) și Digi24 (22,8%).
- Aproape o treime (29,4%) din audiența în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifră mai mare decât la România TV (20,4%). Targetul cu studii primare este în proporție de 17,7%, iar cel cu studii medii are o cotă de 52,3%.
Citește integral pe Forbes.ro:
- Cine se uită la Antena 3? (profilul telespectatorilor în prime-time)
- Cine se uită la România TV? (profilul telespectatorilor în prime-time)
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
32 comentarii