G4Media.ro

Ciolacu: Costumul pe care îl port acum costă 2000 de lei /…

Sursa Foto: Captură HotNews.ro

Ciolacu: Costumul pe care îl port acum costă 2000 de lei / Lucrez cu cineva care se ocupă / Cine este Adina Buzatu? / Ce alte vedete a mai îmbrăcat stilista

Premierul Marcel Ciolacu a admis, joi, într-un interviu pentru HotNews.ro, că lucrează cu stilista Adina Buzatu în alegerea hainelor pe care le poartă. El a mai spus că hainele sale ”nu sunt nici scumpe, nici ieftine” și că, de exemplu, costumul purtat în timpul interviului costa 2000 de lei.

Rep: Cine vă cumpără hainele?
Marcel Ciolacu: În principal eu. Și lucrez cu cineva care se ocupă. E Adina Buzatu. Și spun ce doresc, nu-s nici scumpe, nici ieftine.
Rep: Cât costă costumul pe care îl purtați acum?
Marcel Ciolacu: 2.000 de lei. L-am cumpărat de curând.

Dar cine este Adina Buzatu și ce reputuație are stilista în lumea modei autohtone? Cu ce alte celebrități a lucrat sau lucrează?

Adina Buzatu este patroana magazinului Trends by Adina Buzatu, situat în Băneasa Shopping City. Stilista a reușit să adune peste 52 de brand-uri internaționale, precum Messagerie, Babette Wasserman, pălăriile Borsalino sau atelierul Magnanni, unde pantofii sunt produși exclusiv manual.

Stilista scria pe pagina ei de Likedin:

Între Trends by Adina Buzatu şi majoritatea clienţilor există un soi de parteneriat. În schimbul încrederii pe care ne-o acordă, noi le oferim un look proaspăt, o imagine nouă, şi de ce nu, chiar o mentalitate nouă. O continuare firească a acestei filosofii este faptul că le construim clienţilor noştri ţinute complete în funcţie de personalitatea, aspectul şi constituţia fizică, de la pantofi şi costum până la cel mai discret detaliu vestimentar.
Ei ştiu că alegerea ţinutelor este dublată de un set de servicii care include sfaturi stilistice, eventualele modificări până la detaliu sau livrarea produselor la domiciliu. Astfel, ei au siguranţa că ceea ce cumpără li se potriveşte mănuşă, evită risipa de bani investiţi în produse care rămân nepurtate în şifonier şi costurile suplimentare aferente ajustărilor.

Toate piesele de îmbrăcăminte din boutique-urile Trends by Adina Buzatu sunt definite prin croiala impecabilă, calitatea remarcabilă a materialelor, eleganţă şi rafinament.

Buzatu este cunoscută în lumea mondenă datorită faptului că a îmbrăcat multe celebrități și este mereu în lumina reflectoarelor. Și-a început cariera cu o afacere cu fier vechi conform declaraților făcute în cadrul emisiunii 40 de întrebări cu Denise Rifai. Iar de la 14 ani, după cum a marturisit în același interviu, spăla parbrize într-o intersecție mare din București.

adina buzatu
Sursa Foto: Facebook/ Adina Buzatu

Adina Buzatu a declarat pentru Women in Business că la 20 de ani a început să fie atrasă de modă și „confirmările nu au întârziat să apară, prin intermediul celor care îmi cereau sfatul, inspirați fiind de stilul meu vestimentar. Au urmat călătorii, studii și experiențe care m-au ajutat să devin model pentru cei din jurul meu. Prieteni, vedete, oameni de afaceri și politicieni își lăsau imaginea în mâinile mele, cu o încredere inițial intuitivă apoi confirmată de aprecierea celorlalți.”

Adina Buzatu și-a lansat propria afacere de fashion, cu focus pe îmbrăcămintea bărbătească de lux, sub brandul Trends by Adina Buzatu. Boutique-ul său, care include o selecție exclusivistă de costume și accesorii pentru bărbați, a devenit rapid un reper pentru cei care își doresc să se îmbrace cu stil.

Adina a reușit să introducă pe piața românească branduri internaționale de renume, cum ar fi Pal Zileri, Tagliatore sau Jacob Cohen, fiind considerată un pionier al modei de lux pentru bărbați în România. Prin viziunea sa, ea a încercat să educe publicul în ceea ce privește moda masculină, reușind să îmbine tradiția cu tendințele moderne.

Potrivit sursei Libertatea, celebra stilistă a îmbrăcat vedete precum Dan Negru sau Alex Velea. Iar Marcel Ciolacu se pare că este client fidel al lui Buzatu pentru că în vizita sa la Suceava din august el a fost văzut purtând blugi marca Adina Buzatu, conform defapt.ro.

Adina Buzatu a reușit să devină un etalon în industria de fashion din România, iar colaborările sale cu celebrități românești consolidează reputația sa de expertă în domeniu. De la ținutele elegante, clasice, la outfituri mai nonconformiste, continuă să redefinească stilul masculin de lux în România.

Notă: G4Media.ro analizează candidații la președinție din punct de vedere vestimentar. Ținuta este importantă și spune ceva despre politicieni mai ales dacă vorbim de candidați la o funcție atât de importantă cum este cea de șef al statului. Autorul analizelor, Ana Maria Cristea, este specializată în fashion business.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Minciunos patologic. Pe situl de ecommerce al stilistei un costum „de gata” e intre 4000 si 5000. Unul la comanda ca cel al covrigarului e cu 40-60% mai scump.