G4Media.ro

Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6, cere Consiliului General creșterea taxei anuale de…

sursa foto: G4Media

Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6, cere Consiliului General creșterea taxei anuale de parcare în Capitală

Primarul Sectorului 6 din București, Ciprian Ciucu, a cerut Consiliului General să mărească taxa anuală de parcare în Capitală pentru ca autoritățile să poată construi noi locuri de parcare.

Taxa anuală, care acum variază între 60 și 80 de lei, ar trebui să fie de circa 100 euro (circa 490 de lei la cursul actual), a arătat Ciprian Ciucu într-un comentariu la postarea sa de pe Facebook

”Consiliul General al Municipiului trebuie să facă ceea ce este corect, să nu mai continue populismul ultimilor 30 de ani si să adopte o taxă de parcare care să ne permită să construim parcări! Azi am ieșit pe teren, cu ochii peste tot. Mulți cer politici tolerante față de mașinile abandonate pe spațiul public sau parcate aiurea, inclusiv pe spațiul verde. Pe principiul, „mai întâi să facem parcări”. Sunt de acord cu ideea să facem parcări, dar la cca. 12 euro/an locul de parcare, nu o să avem niciodată bani pentru parcări pe verticală sau smartparking. Iar la orizontală nu mai este șpațiu. Doar dacă luăm din spațiul verde, ceea ce nu vrem”, a scris Ciucu pe Facebook.

Și primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, ceruse la finalul anului trecut creșterea taxei anuale de parcare în Capitală. El a declarat în 18 decembrie 2020 că, în urma unor discuţii cu edilii de sector, dar şi cu primarul general al Capitalei, ar fi reieşit că aceştia susţin o creştere a taxei anuale pentru locurile de parcare din București, astfel încât prețul ar putea ajunge la 300 sau chiar la 600 de lei, potrivit Agerpres. (Foto: G4Media.ro)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

59 comentarii

  1. Si cu mașinile parcate din alte judete ce se întâmplă?Sa plateasca si ele im București taxa de parcare pentru ca ocupa spatiile de parcare

    • Ai văzut vreo parcare publica gratis în București? Toate mașinile din alte județe plătesc sa parcheze. Asta dacă nu parchează ilegal pe unde apuca. Caz în care ar trebui amenzi.

    • Nu ar trebui sa scumpească nimic deoarece nu au niciun merit pentru acele parcări. Primăria nu trebuie să împovăreze cetățeanul ci trebuie sa fie capabila să creeze plus valoare cu care sa înființeze alte locuri de parcare…..cel mai simplu sa jecmănești populația…

  2. Nu-i problema boss, ca parchez pe strada gratis.

    • Sa-l iei de Ciuciu ga o zare care vrei conditii mai bune dar nu esti dispus sa platesti pentru ele.

    • Dar cu banii pe care i-ati incasat de ani de zile, ce ati facut?
      Sa treceti si pe la primarul general sa-i explicati preturile pentru noile parcari!

    • @Tomberon
      Auzi, baietas? Tu daca vrei conditii mai bune, sa le vrei din munca si din banii tai, da? Si nu-mi veni mie cu tot felul de epitete pe aici, ca am si eu dreptul sa-mi exprim parerea, clar? Hai pasol.

    • pai le vrea din munca lui, ca doar nu ii platesti tu parcarea. dar 60-70 lei pe an e bataie de joc,. ce e aia 6-7 lei pe luna? hai ma lasi…nu iti convine, parchezi unde ai chef pana iei amenda.. sau renunti la masina ca nu e dat din nastere.

      Simultan cu cresterea pretului vrem insa sa vedem si ordine si disciplina. locuri marcate, regulament de ocupare respectat la sange etc etc. si locuri noi. ca tot dispar, nu apar.

    • @andrei
      Nici parcarile nu se fac doar din banii lui.
      Intai rezultate si apoi mariri de taxe.

    • Si, ma rog, ce rezultate ai vrea sa vezi dintr-o taxa de 10 lei pe luna?
      Asta nu acopera nici costurile proprii – salariile functionarilor care se ocupa de problema.
      E penibil ca se discuta … e doar o taxa de prioritate nu un serviciu.
      Si, specific romanesc, o buna ocazie pentru unii sa-si completeze sporurile”

  3. Guștere e foarte normala inițiativa de creștere a costului parcării. 70 de lei pe an cât e acuma e o gluma. E 10/20 lei ora la universitate, dar dau 70 de lei pe an în fata blocului. Daca nu-ti permiți locul de parcare poate nu-ți permiți defapt sa ai mașina personală.

  4. Din cate am auzit, la Iasi este peste 50 lei pe luna un loc de parcare langa bloc, adica peste 600 lei pe an.

  5. Să ai mașină nu e un vreun drept fundamental.
    Nu ai bani să plătești locul de parcare, du-ți mașina la țară, de unde ai venit, mergi cu transportul public.

    E vreun om normal la cap care consideră normală o taxă de 60 de lei (12 Euro) pe an pentru un loc de parcare al Primăriei ?
    Un loc de parcare neacoperit pe piața liberă costă minim 5000 de euro.
    Doar un bugetar ce joacă Solitare toată ziua visează parcare la prețul a 2 șaorme „cu de toate”.

    • Nu uita ca te adresezi celor ce au votat cu Dancila, ce pretentii sa ai, pur si simplu nu se poate mai mult cu romanul de rand

    • Sunt cetateni care doresc majorari. Foarte bine. Dati-le posibilitatea sa plateasca mai mult, doar lor, celor „normali la cap”! Cat de normal la cap sa fii, sa platesti mai mult pentru acelasi serviciu, cand nu vezi rezultate nici pentru ce platesti, pe motiv ca fac ei mai multe parcari? Parcari care costa cat? Parcari care vor fi gata cand? Ma lasi?

    • @🤔
      Folosesti un spatiu public in interes personal! Cum adica nu vezi rezultate? Adica ce rezultate ai cam vrea? Sa-ti spele masina, sa-ti faca revizia cat timp sta in parcare? Lamureste-ne si pe noi.
      Pretul de 50 de lei pe an pentru o parcare pe domeniul public este jenant, hai sa fim seriosi.

    • @kafka
      Asta s-o crezi tu! Nu mai divaga cu spalatul masinii! Este vorba de marirea taxei pentru toata lumea si de parcari noi facute din banii aia, da? Tema este clara. Ce au facut pana acum, ma intereseaza.

    • @🤔 – Exact la subiect sunt si eu! Faptul ca ai un loc de parcare pe domeniul public de care dispui partial nu ar trebui sa coste nimic? Cand vine cineva si iti ocupa locul platit ce faci? Ii ridici stergatoarele, il blochezi, chemi politia etc. La 50 de lei pe an (!) mai mult decat de a dispune partial de un spatiu public nu poti sa ai pretentia. La un 500 de lei pe an, da, poti sa ai pretentia sa se mai si investeasca din banii astia, nu crezi?

    • Mai, kafka, tu mai bine iti cumperi o carte scrisa de filozoful tau preferat, ca iesi mult mai castigat, in loc sa-mi explici mie, cand oricum de la mine vor vedea fix ciuciu! Capisci? Nada. Nichts. Si nem tudom. 🙂

    • Lasă că ați votat voi cu Ciolannis și usr și vă trimite încolonați la sparanghel.Parca va promitea că veți revenii de plăcere în țară când va avea guvernul lui.

  6. „Obrazul subțire cu cheltuială se ține”, era o vorbă populară.
    Înainte să sari cu gura că nu vrei să plătești mult pentru parcare, gândește-te la nevastă-ta care tocmai a născut și nu iese cu căruciorul in parc, pt că … nu are parc și dacă ar avea, ar trebui să facă slalom printre mașini parcate până acolo. Gândește-te la fii-tu care nu o să se plimbe cu bicicleta pe străzile din jurul blocului sau chiar la tine care în loc să te plimbi cu familia seara prin cartier și prin parc, o să stai să te uiți la tembelizor. Vă mai mirați de ce bucureștenii sunt nevrotici…

  7. Ați înnebunit. Cum să scumpiti atât de mult!!. Când noi avem cele ma mici salarii și pensii din UE. Ați înghețat pensiile și salariile Nu mai aveți bani de salarii pentru angajații din primarii. D_ le primar spuneti public ce salariu aveți dv_stra, dar funcționari din primărie.

    • Ai bani de combustibil, de ITP, intretinere auto dar n-ai de locul de parcare sau cum? In cazul asta nu prea aveti habar sa va gestionati resursele materiale. Vindeti masina ca tot nu o folositi, si vedeti ca e mai ieftin per total sa luati taxi.

    • Bună ziua. Domniile voastre vreodată s-au gândit ca poate plata unui loc de parcare în jurul casei, la care are dreptul și altcineva când nu ești acasă, este un abuz.? Nu se profita de faptul ca nu sunt suficiente lozuri de parcare? Dacă le dam mai mulți bani au un interes sa rezolve ceva?
      De ce sa profite cei care câștigă mai mult? Aplicam legea junglei? Dacă am mașina nu înseamnă că am și bani de aruncat, poate sunt nevoit de anumite circumstanțe ale vieții mele… mașina nu mai este un lux, sa ai un cal adevăr at este acum un lux pe care și-l permit cei bogați cu vile și garaje…. Ce rezultă; ce ne certam pt parcare tot cei mai săraci, ca se cer bani tot de la noi….
      Nu plătim impozit ca avem mașină și folosim spațiul public, în cazul de fata drumurile? Nu parcam pe același drum?
      Și de ce sa se construiască parcări cu banii celor care au deja parcare platită? Dar ce facem cu locurile din jurul unui bloc către sunt mai puține decât mașinile?
      De fapt pt ce plătim noi impozit la casa, teren și mașina? Din câte știu eu se plătesc pt condițiile de trai oferite de către edilii unei localități. La sate sunt sume mai mici, iar serviciile oferite de primării sunt… N-am cuvinte….
      Ne alegem și votam guvernanții ca se rezolve probleme, sa găsească solutii pt un trai decent în continua schimbare… nu sa ceara bani de două ori pt același lucru…. Nu exista parcări, hai sa facem din banii de la impozite… anul acesta ii planificam altfel, la anul vedem ce mai este nevoie… Se știe ca plătim f multe taxe ca tara în comparație cu altele, de ce? Singurul meu răspuns este ca nu mai suntem gospodari, nu mai vrem sa facem nimic, așteptam bani europeni, ne-am vândut ieftin celor care ne-au transformat în societate de consum…
      Va doresc toate cele bune… și ma repet, mai bine ne gândim la soluții pt locuri de parcare decât sa ne contrazicem dacă sa plătim mai mult sau mai putin ceva care deja este plătit prin impozitare…. De fapt plătim incompetenta unor oameni aleși de noi, neputință lor de a rezolva ceva esențial…. revenind la sate, unde prioritarii de case au loc în curte pt mașina, de ce lasa mașinile pe drumul public? Ei nu plătesc loc de parcare și să-ndrazneasca sa le ceara cineva ceva… multumesc pt atenție și Scuze dacă am supărat pe cineva.

  8. 100 de lei/luna -atat este un loc privat suprateran in Bucuresti, in zona in care stau eu…
    O masura foarte buna . Bv Ciucule!
    Cum pot aparea solutii altenative, create de privati de ex, ca sa poata concura cu pretul oferit acum de primarie? Niciodata…..

    • Totusi, corect ar fi licitatie pe fiecare loc, cu pret minim de pornire.

      Altfel, ce faci daca ai si tu 18 ani, ti-ai lua(t) o masina, dar nu ai nicio sansa sa ti se concesioneze un loc de parcare la domiciliu (iar tu nu vrei sa o lasi, ilegal, pe trotuar), pentru ca vecinii tai mai in varsta isi tot prelungesc contractul?!

      Sa astepti sa moara dinozaurii ti se pare o situatie corecta de tratament al cetatenilor egali in drepturi (indiferent de varsta)? 🙁

    • @Sanitarul

      licitatie se incearca in sectorul 3.

      evident, doar pentru locurile libere sau pentru cele al caror contract nu a fost prelungit.

      apropo, care e varsta de la care un om incepe sa fie ‘dinozaur’?

    • Nu e o vârstă biologică fixă la care omul începe să fie dinozaur, e în funcție de comportament. Dinozaurii încep să se uite la România Tv și Antena 3, visează frumos la epoca Ceaușescu, vo să „li se dea” și lor ceva, etc. La unii, mai ales la bugetarii „speciali”, poate începe la 45 de ani !

  9. – in poza din articol este un teren din sect 6 de pe care s-a demolat o caldire P si sa construit o caldire de birouri P+8 care are in subteran cu lift 10..20 locuri de parcare ceva de genul, pt construtie au primit cadou teren pe care era parcare, exact toate locurile de parcare din poza!!! cado teren!!! oameni aceia care au ramas fara loc de parcare ce vor face…??? si cu 600~1000 ron / an unde o sa primeasca loc 12 masini in aer!!!
    – la Cora Lujerului pentru un an de parcare se cer 2500 ron
    – va bateti joc de noi si pe fata si pe dos
    din moment ce se autorizeaza cladiri fara locuri de parcare, de ce nu au obligat dezvotatori sa aibe X locuri de parcare functie de marimea clariri…o mizerie
    – mijolacele de transport in comun sunt mizerabile, luati un trole sau tramvai si va veti convinge!!!
    – piste de bicicleta safe ioc
    – de ce nu construiti parcari supraetajate???

    • Sunt convins că Ciucu nu a autorizat clădiri fără locuri de parcare ci cei pe care bucureștenii i-au votat înainte.
      Omul tocmai a spus că se vor construi parcări supraetajate, dar pt asta e nevoie și de banii obtinuți din taxa de parcare.

  10. Este o masura buna care trebuia implementata de mult.
    Este inacceptabil ca unii sa inchirieze spatiul public pentru 70-80 lei/an. In felul acesta pui capac celor de la privat si incurajezi achizitia de „rable” sau parcarea si uitarea lor acolo.
    Sa detii un automobil nu este un drept fundamental asa ca trebuie sa platesti pentru el.
    Din partea mea, taxa sa devina si 1.000 lei/an.

  11. @Ciprian – Ba chiar vreo 50 de lei pe an e acum in sectorul 2. Mi se pare de bun simt sa ai un loc de parcare inchiriat si sa plateste o suma decenta el. Eu zic ca 400-500 de lei pe an nu e asa mare lucru. Cine isi permite o masina ar trebui sa-si permita si 500 de lei pe an pentru parcare.

  12. Eu spun asta de vreo 20 de ani.
    Taxele pe proprietati si parcare in Bucuresti sunt derizorii.
    In sfarsit, a reaparut pe agenda publica acest subiect.
    E incredibil 60 lei/loc de parcare si 150 lei/apartament de 2 camere in capitala.
    Ar trebui majorate de 10 ori pentru a permite dezvoltarea orasului!
    Furatul ramane dar vor fi mult mai multi bani si poate vor reusi sa mai si faca lucruri utile cu ei.

    • Taxele pe proprietati si ajutoarele sociale generalizate prin subventionarea masiva a transportului in comun, a caldurii si apei calde, a scolilor si spitalelor, izolatie termica a cladirilor privare, etc. Mentalitate comunista! Jumatate de tara trage la şaiba ca se le fie uşor celor din Bucuresti

    • N-aș da un ban în plus, ba ma bate gândul sa nu mai plătesc nimic. Noroc ca nu se mai pot organiza concerte și alte eveniment ca acolo se duceau banii „pentru dezvoltare”. Nu mai zic de posturile de secretara plătite cu 8000 de lei Net. Deci, pentru ăștia care o țineți ca mărirea taxelor aduce dezvoltare, va invit sa va angajați la privat.

    • Mărirea taxelor nu înseamnă viața mai buna pentru noi. Banii aia se vor duce pe furaciunile lor. Nu platesti taxa de parcare, nu-i problema parchezi gratis pe strada. Sunt atatea dube parcate pe strazi, aia sigur nu platesc un sfant. Eu sunt de acord insa sa plătesc mai mult, dar sa stiu ca se va face ceva din banii mei. Din păcate se vor fura ca e România.

    • Cu parcarea mai e cum mai e, dar ce primesti gigel de 150 lei pe an aia taxa de apartament 2 camere în bucurești? Nimic. Privilegiul de a îngheța în el iarna, privilegiul de a merge prin bălți atunci când plouă sau se dezgheata zăpada, si tot asa. Eu zic sa se taie de la capitolul furaciuni si asa ar fi bani si de locuri de parcare, si de reabilitare de străzi. Pe dezvoltare sunt destule fonduri UE de accesat, dar alea nu se pot fura si de aici lipsa de interes în accesarea lor. Si cine să le acceseze, oricum? Limbricii aia fara creier, ajunși în primărie pe nepotism? Caz concret, mergi la primărie pt prelungire valabilitate pfa, 3 funcționari fac posta o pungă de pufuleti. Te apostrofează deranjat: dar așteptați putin, nu vedeti ca avem treaba?

    • Asa. Alta curiozitare pe un subiect similar.
      Cu taxele pe apartamente cine ce face? Cate apartamente sunt? Cat se cotizeaza? Ce se face? Unde sunt rezultatele?

  13. @Ciprian
    Sa mai pun niste gaz peste foc: astia 50-70 lei pe luna inseamna de fapt doua locuri ocupate simultan. Ca doar cand pleaca de-acasa nu se duce in parcare cu plata… unu care zice ca 100 -200 de lei pe luna e mult. Tot pe trotuar.
    Intre timp locul „platit” i-l pazeste soacra-sa

  14. Cred că e o idee bună. Pe termen mediu e o soluție construirea de parcări verticale în cartiere.
    În altă ordine de idei cred că e clar că orașele noastre cu străzi proiectate acum 40 de ani sau mai mult n-o să facă față numărului crescut de mașini oricâte îmbunătățiri li s-ar aduce.

    Cred că soluția e incurajarea oamenilor să locuiască în afara orașului, construirea mai multor gări subterane în centru , introducerea liniilor de tren în subteran și oferirea de trenuri care să facă legătura rapid cu centrul. Din ce am văzut asta e soluția în alte capitale europene.

  15. Scuze…
    50-70 de lei pe an.

  16. Sunt unii pe aici care ar vrea sa le dea primaria bani ca-si parcheaza masina pe domeniul public.
    In afara de majorari ar trebui sa dispara chestia asta cu locul meu de parcare. Platesti pentru o zona si ar trebui sa poti parca oriunde in zona aceea, fara locuri personale. Am treaba pe undeva nu gasesc locuri de parcare pentru ca toti au proprietate pe domeniul public. Ar trebui sa fie si o taxa speciala pentru cei care isi parcheaza si masina de serviciu pe langa cea personala. Nu mai zic de masinile care depasesc 3500 kg, care ocupa doua locuri de parcare. Deasemenea ar trebui taxe speciale pentru cei cu mai mult de doua masini, etc.

  17. ce se-ntampla? in multe orase-sat din vest, pentru o parcarea „comuna”, pe strada, platesti in functie de venitul tau, de venitul primariei. un fapt este clar, rezidentii desi platesc abonamentul nu au neaparat prioritate in timpul zilei, oricine se poate parca si plati in timpul zilei intre 9 si 18h. mai mult daca masina nu se misca mai mult de 2 saptamani de pe acealasi loc de parcare poti incasa o amenda. functionari harnici se trezesc la 9, se-mbarca in masinute electrice cu echipamentul necesar pentru a detecta fraudele. dupa 3 amenzi usturatoare nu cred ca cineva isi va mai pastra masina ca element de decor stradal.

    • Este turmentat dar are dreptate.

    • Si cum stabilește harnicul functionar daca eu am miscat masina? Ca după ce trece el cu mașinuța lui electrica, poate am plecat câteva ore si am revenit pe acelasi loc. Vizioneaza camerele de filmat de pe strada pentru fiecare masina in parte?

  18. E de bun simt. Si o spun ca bucurestean cu masina parcata pe loc de parcare inchriat de la ADP Sector 2.

    E aberant sa dai un loc de parcare cu 69 de lei pe un an de zile, adica cu pretul cu care inchiriezi cateva ore in centru.

    Rezultatul acestui pret in bataie de joc e vezi locuri de parcare inchiriate goale noapte dupa noapte (proprietarul si-a vandut masina de ani de zile, dar nu a anuntat, si mai da locul cand si cand unor prieteni, contra cost), in timp ce nefericitii fara loc de la ADP stau claie pe gramada. Sau vezi locuri ocupate de masini care sunt ruine, nu mai merg de ani de zile.

    Nu poti sa iti bati joc in felul asta de o resursa atat de limitata. Ar trebui marit clar pretul. Nu mii de euro/an, dar nici 15 euro/an. Daca nu ai bani de loc de parcare, cum ai de comustibil, de verificare ITP, de revizii anuale, de cauciucuri de iarna si asa mai departe? Daca nu ai nici de astea, in fapt nu iti permiti nici masina. Sau iti permiti, dar esti un pericol public.

    In plus, ar trebui adaugata obligatia sa trimiti anual, prin email, de exemplu, copie dupa talon cu ITP valabil. Plus obligatia sa nu poti bloca locul ziua, e normal ca locul de parcare sa fie reutilizat ziua, daca masina ta nu e acolo.

  19. La parcările smart prețul anual este de 1400 lei.
    Între 3 si 600 lei la cele normale mi se pare rezonabil.

  20. ce se-ntampla domnul Ion? nimic nu se -ntampla cu masina dvs daca reveniti in aceeasi zi char pe acelasi loc. in schomb este foarte simplu detectabil faptul ca nu ati mscat masina. o simpla baza dedate, cu ziua, cu nr de immat, cu pozitia e GPS. daca timp de 14 zile valoarea gps nu s-a schimbat deloc..ia ghiciti ce se-ntampla? sa va explic pe larg cum functioneaza la perfectine sistemul..mai bine nu. pot castiga ceva banuti din it consulting…dar binenteles nu in Romania mea, acolo se lucreaza pe spagi inca, pe influenta si in plus observ, eu si nenea Iancu, relaxati si fara nicio ranchiuna, ca oamenii „de rand” au un deficit de educatie civica destul de important.

  21. Mai domn Ciucu fost bugetar toata viata actual primar de sector 6 ,daca vrei sa modifici ceva modifica la tine in sectorul 6 nu te amesteca in celelalte sectoare ,iar ca aducere aminte nu eu am dat autorizatii de constructie de blocuri fara a obliga dezvoltatorul sa asigure un numar minim de locuri de parcare ,s-a construit haotic ,bloc langa bloc cu strazi care nu au nici macar latimea legala de 6 m plus trotuare asa ca dute si lasa pe altul sau nu mai ai bani de salarii si ce te-ai gandit tu hai sa maresc taxa de parcare ca prostii platesc ,orasul s-a aglomerat si datorita oamenilor veniti din provincie ,nimic rau ca vin dar toti vin cu masini , ce faci cu cei cu doua sau chiar trei masini ,ce faci cu toti cei care vin la domiciliu cu masini de serviviu incepand de la clasicul Logan si terminand cu camioane de peste 20 de tone adica TIRuri ,toate strazile sunt pline cu masini comerciale parcate peste noapte la domiciliu sau in apropriere ,pretul de parcare nu este mic pentru o parcare de resedinta ce ai vrea sa plateasca unul de la distanta de 2blocuri iar eu sa parchez pe unde apuc ,nu va este rusine ,nu stiti cum sa mai stoarceti niste bani de la noi ,si inca ceva eu ca proprietar de masina platesc si impozit anual ceea ce chiriasi nu platesc in Bucuresti impozit masinile fiind inscrise in judetul de unde sunt asa ca daca nu te duce mintea mai mult dute si apucate serios de munca dar nu la stat ca ai dovedit ca nu esti capabil cu asa mentalitate de argat ,

  22. Imi pare bine ca vine cu masura asta despre care a vorbit in mod detaliat in campania electorala si ca urmare a fost ales primar exact ca sa o implementeze (sper ca se poate citi ironia). M-am saturat de cei care au agenda ascunsa. De ce nu ne-a spus in campania electorala ca planuieste sa mareasca taxa asta de opt ori ? Mai era el ales primar ?

  23. noi avem parcare si platim pentru asta,nu trebuie sa platim doar noi mai mult ca sa faceti parcare pentru tot orasul , trebuie să plătească toate lumea pentru construirea parcare in tot oras!!!!!!

  24. Ce repede puneți botul la vrăjeala milogilor ăștia, au o foame în ie, nu știu de unde sa mai ia bani. Ponta a pus taxa pe carburanți și promitea sute de km de autostrada, „cât sa făcut” 🖕așa și cu fomisti ăștia în campania electorală cu asta au câștigat!!

  25. Am facut demersurile catre CL S6 in 2013-2014 pentru a reglementa alocarea locurilor prin comodat masinilor din provincie.
    Acum se aloca doar autoturismelor din Capitala .
    Am venit si cu o solutie,ca la.Wiena.
    Adica”
    1 nu mai exista loc inchiriat, platesti 100€/an si parchezi unde vrei in sector.
    Asa vor veni bani de la toti posesorii de masini, nu doar de la cei care actualmente contribuie cu 12€/an.
    2 platesti 150-200€/an si parchezi oriunde in Bucuresti cu exceptia parcarilor cu plata din centru.
    3 masinile care paecheaza pe carosabil platesc la ora 1ron/ora-politia locala si-ar castiga salariile asa.
    4 intre orele 20-08 parcarea pe carosabil banda 1 unde nu sunt restrictii sa fie gratuita.
    Romanul are simtul proprietatii, de ce sa renunte el la cutuma,lui i se cuvine ca are relatii vecinului nu….
    Sunt multe exemple.ce pot fi copiate nu trebuie sa reinventam noi roata”
    Leonard Bulai

  26. Mai bine închide groapa aia de gunoi ce ne omoară încet și sigur.

  27. Sa o faca de 100 de euro si atunci o sa vedeti ce o sa sun zilnic la politie sa vina sa ridice toate masinile care imi ocupa locul de parcare… Mi.am scris si nr de masina jos la parcare ca sa stie toti soferii prosti ca aia parcare platita si tot imi gasesc locul ocupat si multi fara numar de telefon in geam…

  28. Numai imbecili care fura bani sau le pica din cer sau castiga mii de euro comenteaza pe aici. Ma boilor la pensionari va ganditi?? La simplii muncitori??? De unde sa mai plateasca inca 500ron ptr parcare??? Rupetile coaiele la aia de au vandut terenuri si locuri de parcare la aia cu bani.

  29. Vor 600 lei /an dar parcării neiluminate și nesalubrizate! Asfaltate prost nu canalizării pe multe străzii. Îți speli mașina acum plouă poți sa dai la pește în fața parcări. Pomii netoaletați din parcării de te trezești cu mașina făcută praf! Doar gura este de el. Ia exemplu de la d-ul Piedone! Ieși pe teren și vezi ce trebuie făcut și fa ceva nu doar vorbe aruncate în vânt!