G4Media.ro

UPDATE Circulaţie feroviară cu tracţiune Diesel, între staţiile Roşiori Nord şi Măldăeni,…

UPDATE Circulaţie feroviară cu tracţiune Diesel, între staţiile Roşiori Nord şi Măldăeni, după ce un tren şi-a rupt pantograful

UPDATE Traficul feroviar între staţiile Roşiori Nord şi Măldăeni a fost reluat în condiţii normale, a transmis, duminică, Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A., într-un comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, intervenţiile de repunere sub tensiune a firului de contact, între cele două staţii, au fost finalizate.

Circulaţia feroviară, pe ruta Roşiori Nord – Măldăeni, a fost perturbată, temporar, de un deranjament tehnic produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de locomotiva trenului IR 1691 Bucureşti Nord – Timişoara Nord, care a rupt pantograful la ieşirea din staţia Roşiori Nord, transmite Agerpres.

Reprezentanţii CFR S.A. precizează că personalul de intervenţie al SRCF Craiova a acţionat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulaţie după o staţionare de circa 90 de minute, iar până la finalizarea tuturor operaţiunilor necesare repunerii sub tensiune, a firului de contact, s-a asigurat continuitate în graficul de circulaţie cu o locomotivă Diesel.

Trenurile IR 1824, IRN 348 şi R 9016, care au staţionat în intervalul orar necesar operaţiunilor de repunere sub tensiune a liniei de contact şi redeschidere a circulaţiei în condiţii normale, vor înregistra întârzieri la destinaţie cuprinse între 32 de minute şi 117 minute.

Știrea inițială

Circulaţia feroviară se desfăşoară, duminică după-amiază, cu tracţiune Diesel pe ruta Bucureşti-Craiova, între Roşiori Nord şi Măldăeni, din cauză că un tren IR şi-a rupt pantograful, ceea ce a determinat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact, transmite News.ro.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat că, duminică după-amiază, circulaţia feroviară se desfăşoară în condiţii speciale, cu tracţiune Diesel, pe linia 100 Bucureşti – Craiova, între staţiile Roşiori Nord – Măldăeni, din cauza unui deranjament tehnic produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de trenul IR 1691, care şi-a rupt pantograful la ieşire din staţia Roşiori Nord.

”Trenul de călători IR 1691, care circulă în relaţia Bucureşti Nord – Timişoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieşire din staţia Roşiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roşiori Nord – Măldăeni, firul II (firul I fiind închis pentru lucrări de tip QUICK WINS). Personalul de intervenţie al SRCF Craiova a acţionat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulaţie după o staţionare de circa 90 de minute, iar pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roşiori Nord – Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două staţii, cu o locomotivă Diesel”, a arătat compania.

Potrivit sursei citate, intervenţiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri să tranziteze intervalul Roşiori Nord – Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 şi R 9016.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...