G4Media.ro

Ciucă: La doar trei luni de la inaugurarea primului drum expres din…

Ciucă: La doar trei luni de la inaugurarea primului drum expres din România, care va lega Piteşti de Craiova, numărul de kilometri daţi în folosinţă s-a dublat

Premierul Nicolae Ciucă afirmă, joi, într-o postare pe Facebook, că la doar trei luni de la inaugurarea primului drum expres din România, cel care va lega Piteşti de Craiova, numărul de kilometri daţi în folosinţă s-a dublat. El precizează că drumul expres, care are acum 40 de kilometri, marchează începutul marilor proiecte de infrastructură pe care Guvernul le pregăteşte în această zonă a ţării, relatează News.ro.

„La doar trei luni de la inaugurarea primului drum expres din România, cel care va lega Piteşti de Craiova, numărul de kilometri daţi în folosinţă s-a dublat. Celor 18,5 km deschişi traficului în aprilie, li se adaugă acum încă 21,4 km, care permit parcurgerea distanţei Balş-Slatina în regimul unui drum de mare viteză. După Balş, Slatina este al doilea oraş de pe traseul DEx12 care scapă de traficul greu de pe străzi. În plus, noul pod peste Olt va permite reparaţiile necesare pentru podul DN65”, afirmă premierul în postare.

Potrivit lui Nicolae Ciucă, ”drumul expres, care are acum 40 de kilometri, marchează începutul marilor proiecte de infrastructură pe care Guvernul le pregăteşte în această zonă a ţării”.

„Urmează finalizarea lucrărilor la tronsoanele 3 şi 4, care leagă Slatina de Piteşti şi de autostrada A1, dar şi la tronsonul 1 Craiova-Balş. În viitor, după finalizarea proiectului unui nou drum de mare viteză Craiova-Lugoj, infrastructura din Oltenia va avea o axă de transport rutier Est-Vest, un stimulent major pentru dezvoltarea economiei locale”, mai afirmă prim-ministrul.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

20 comentarii

  1. Ciuca, tu te lauzi cu ce s-a facut anul trecut, nu se lucreaza zeci de kilometri in cateva luni! Sa mai discutam peste un an-doi, pentru ca Grindeanu anuleaza zilnic licitatii!

    • Bai Jikicocian, astea sunt proiecte vechi, majoritatea deblocate si obtinuta finantare de Bode.
      Drulica al vostru nu e decat un baietel habarnist si plin de tupeu. La tupeu un fel de Olguta.

    • Bode dormea pe bancheta din spate la Ministerul Transporturilor cand sepepistii circulau pe contrasens si erau sa omoare oameni nevinovati. N-a deblocat nici un k.kt!

  2. S-a dublat gușa ta de palgiator îm pu țit.

  3. Cu Drula 5 ani, aveam 1 000 km lejer.
    Nu lua spaga si nu v-a convenit. Acum tot noi suferim. O sa fie astea terminate in 2028 daca avem noroc

    • Aveai 1000 km de mumu.
      Vezi infrastructura feroviiara, portuara, cai navigabile…
      Macar proiecte incepute,nu realizari. Nimic.
      Drula habarnistul suprèm. Nici macar pe inginerii din minister nu i-a ascultat. Un fel de geniul carpatilor.

    • @gabriel – s-au oprit majoritatea proiectelor din lipsa plata si din lipsa renegocierilor la materiale desi sunt bani UE acceptati pentru asta. S-au sistat si proiecte ale UMB din cauza lenei si pr0stiei ciumatului Grindeanu in discutiile cu antreprenorii.

    • Drula e scolit in Occident in Informatica. Ce treaba are cu transporturile?

    • Eu am lucrat 44 de ani domeniul transporturilor ( nu ca sofer sau mecanic de locmotiva). Cred ca transportul multimodal nu mai are mari secrete pentru mine.
      Cred ca stiu sa citesc din prima un profesionist, un om de calitate si o panarama habarnista plina de tupeu.
      Daca avea finantarea lui Drula si Cuc ala facea mai multe.

    • Cuc al tau a avut buget mai mare decat a reusit sa cheltuie. Cifrele te contrazic si ti-am mai explicat asta odata, nu revin. Asa ca vorbesti vorbe, pe stil pesedisto-penelist.
      Cheltuielile sunt discutabile. Doar iubitii vostri sunt renumiti pentru jefuirea banului public din toate partile: clientela la Tarom, clientela la Metrorex, clientela la salvarea vietii, clientela in port. Sau te prefaci ca nu stii ce se mai plangeau borfasii ca s-au schimbat 3 ministri in 3 ani si cat de greu le este sa mai faca si ei cate un ban necinstit?
      Dupa prea multi ani de minciuni de cea mai joasa speta si noi ne-am format ochiul. Cu cat sunteti mai agresivi, cu cat dati mai tare in Ghinea sau in Drula inseamna ca baietii astia au reusit sa va loveasca exact unde va doare. La banii pe care tot vreti sa-i furati!

    • Poate tu ai uitat, dar noi nu. Drulă al tău a făcut mismasuri tocmai pentru bani. Usr a crezut ca poate sa ia mai mulți bani din programul saligny, și s-a jucat de-a moțiunea cu psd și aur Dacă nu crezi, recitește presa de anul trecut. Asa ca nu ne mai aburiți cu aberații, ca nu mai tine figura!!!

    • Drula al vostru nu a facut decat sa umple CA-urile cu ong-isti habarnisti si cam atat.
      Daca sunteti atat de buni dati-mi o justificare economica pentru autostrada Comarnic-Brasov. Aia e o imensa prostie mai baieti. Ceva centuri ocolitoare si este deajuns.

    • Chiar nu am uitat nimic. Exista declaratii cu Citu si Rares Bogdan in care spun cum nu accepta ei sa fie santajati cu desfiintarea SIIJ, nu ca s-ar fi cerut bani din PNDL.
      Deci USR „a santajat” PNL incercand sa-i oblige sa faca ce au promis in campanie electorala, sa respecte niste legi care ar trebui sa functioneze intr-o tara occidentala. Vai, ce nenorociti!
      Si mai cereau criterii clare in stabilirea preturilor astfel incat primarasii sa nu mai cumpere pixuri cu 1000 de lei bucata si maturi de 2000, pe modelul creat de Udrea si de Dragnea.
      Iar, vai, ce nenorociti sunt astia de la USR.

  4. Tipic USL sa se laude cu realizarile altora.. UMB si Min transporturilor sub Drulau !

  5. Pentru Danciuca plagiatorul, pensionar special la 50 de ani, orice chichineata se dublează, se tripleaza, se…, doar, doar mai scoate de-un comunicat cu realizări cincinale, în timp ce el nu înțelege nimic, dar nimic din liberalism si economie.

  6. Prinos de recunostinta premierului Ciuca pentru minunatele conditii de deplasare pe care ni le ofera!

  7. Acest premier incompetent se lauda ca toti impostorii cu munca altora, in timp ce guvernul lui (sic!)? scoate din finantarea PNNR spitalul din Bacau terminat in proportie de 85% sa faca loc altor proiecte pesediste care nici macar nu sunt in stare avansata de constructie. Ce ar fi daca acest premier impostor s-ar interesa de soarta acestui Spital sa-l poata inaugura?

  8. Cu Rm. Vâlcea ce facem, rămâne izolat? De ce nu se vrea D Ex până la Tigveni și Găneasa? De legătura feroviară Rm. Vâlcea- Vâlcele s- a uitat cumva intenționat?

    • Ca n-ai Drulăi la minister. Cu cine sa faci? O sa vada Valcea drum de legatura cand o disparea PSD-u. (Probabil niciodata la cati votanti analfabeti sunt in tara asta)