G4Media.ro

CNAIR anunţă că a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia podului…

CNAIR anunţă că a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia podului nou de la Cosmeşti peste Siret/ Investiția depășește 146 de milioane de lei

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţă că a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia podului nou de la Cosmeşti peste Siret, valoarea contractului depăşind 146 de milioane de lei fără TVA.

„Marţi, 19.04.2022, a avut loc la sediul CNAIR semnarea contractului având ca obiect: proiectare şi execuţie Podul nou de la Cosmeşti, peste Siret, pe DN 24 km 7+620 (inclusiv varianta de drum nou de cca. 5,6 km), între autoritatea contractantă şi Asocierea S.C. SA&PE Construct S.R.L. (lider al asocierii) – S.C. Tehnostrade S.R.L”, a transmis, marţi, CNAIR.

Valoarea contractului este de 146.498.575,53 lei fără TVA.

Conform sursei citate, durata de execuţie este de 24 de luni: 5 luni perioada de proiectare şi 19 luni perioada de execuţie lucrări, care începe să curgă de la data obţinerii autorizaţiei de construire.

Durata perioadei de garanţie este de 120 de luni, conform ofertei antreprenorului.

Contractul este finanţat din Fonduri Externe Nerambursabile.

„Achiziţia are ca scop realizarea unui pod rutier nou peste râul Siret şi a unui pasaj peste calea ferată, pe un traseu diferit decât cel actual. Obiectivul general al proiectului este realizarea unui sector de drum care să asigure circulaţia rutieră în condiţii de siguranţă şi confort, la exigenţele actuale ale unui drum naţional european”, a menţionat CNAIR.

sursa: News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Fac un pod nou, „la exigenţele actuale ale unui drum naţional european”, dar drumul pana la pod este de k.k.o, cu doar doua benzi (cate una pe sens)…
    In schimb, autostrada A8 Ungheni-Iasi-Tg. Mures, trecuta ca fiind prioritara in programele Uniunii Europene, dar si NATO, este din nou ignorata de PSD-PNL-UDMR.
    Inteleg ca Rusia nu-si doreste A8, iar alianta de la putere face orice ca sa saboteze Autostrada Unirii.