Coca-Cola, mesaj anti-referendumul pentru familie: ”Noi nu vedem nici o diferență”
Coca-Cola România a postat pe pagina de Facebook o imagine cu trimitere clară la referendumul pentru familia tradițională. În imagine sunt vizibile șase sticle de suc aranjate într-un mod sugestiv, câte două, ca și cum ar fi un cuplu. Pe primul „cuplu” de sticle apare nume distincte „Coca” și „Cola”, pe al doilea apar același nume „Coca” și „Coca”, iar la al treilea „Cola” și „Cola”, scrie PaginadeMedia.ro.
Mesajul care însoțește fotografia este „Noi nu vedem nicio diferență”, fiind însoțit de hashtag-ul #samefeeling.
Postarea s-a viralizat rapid pe rețeaua de socializare și a strâns un val de reacții din partea utilizatorilor. În câteva ore a adunat peste 2.100 de share-uri și peste 4.000 de like-uri, mai notează pagina citată.
Postarea a primit sute de comentarii pozitive, dar și unele de respingere. Administratorii paginii i-au răspuns unui comentator, scriind că ”Am dorit să vă împărtășim câteva lucruri în care credem. Postarea exprimă o idee simplă: indiferent de naționalitate, rasă, religie, orientare sexuală, limba vorbita, hobby-uri sau opinii, oamenii trăiesc și se bucură la fel de momentele importante din viața lor. Iar Coca-Cola este pentru și despre ei”.
Vezi mai jos postarea Coca Cola pe Facebook:
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
26 comentarii