G4Media.ro

Colaborarea inedită între Louis Vuitton și Timberland / La ce prețuri ajung…

Sursa foto: G4Media

Colaborarea inedită între Louis Vuitton și Timberland / La ce prețuri ajung bocancii care vor fi lansați peste 3 zile

Louis Vuitton și Timberland urmează să lanseze oficial, pe data de 18 iulie, noua lor colecție de bocanci în ediție limitată, relatează GQ. Deși Louis Vuitton a mai avut câteva colaborări cu brand-uri mass-market, aceasta marchează prima colaborare a brandului de lux cu Timberland, sub Pharrell Williams, designerul de articole pentru bărbați al companiei.

Rar întâlnite și în ediții limitate aceste colecții sudează relații între mărci, dar se și adresează unei plaje mai largi de clientelă. În ciuda faptului că Pharrell Williams a anunțat printr-o serie de postări pe Instagram în ianuarie 2024 că are loc o colaborare între cele două branduri, iar așteptarea v-a lua sfârșit în numai 3 zile pentru cei mai nerăbdători.

Pharrell Williams s-a alăturat casei de modă franțuzești Louis Vuitton în 2023 ca și director de creație, divizia bărbați, după moartea tragică a lui Virgil Abloh din 2021. El a debutat cu prima sa colecție la Paris Men’s Fashion Week în iunie 2023.

Înainte de asta, Pharrell a mai avut tangențe cu lumea modei, în 2012 a creat o linie de ochelari de soare pentru brandul Moncler, în 2017 a fost designer-ul unei colaborării între Chanel și Adidas pentru o pereche de adidași în valoare de 1000 de euro iar în 2021 acesta a lansat linia de iarnă „premium basics” alături de Adidas. Și acestea sunt numai câteva exemple din cariera lui Pharrell din această industrie. Deși controversat, actorul și designer-ul a reușit să creeze o nouă lume pentru Louis Vuitton, fără a distruge ADN-ul brandului și reușește să continue în propriul său stil ceea ce Virgil Abloh a creat pentru brandul de lux franțuzesc.

louis vuitton, pharrell williams, moda
Sursa foto: instagram.com – louisvuitton

Colaborarea între Louis Vuitton și Timberland a fost observată inițial cu câteva zile înaintea prezentării celei de-a treia colecții a lui Pharrell pentru brandul de lux, pe platformele de social media, tocmai în ianuarie. „A fost o onoare să am șansa de a face ceva în jurul atmosferei vestimentare de lucru din vest și vestice”, a declarat Pharrell presei după a treia sa prezentare Louis Vuitton, spune GQ. Acesta a adăugat și că „Cred că atunci când vedem portretul unui cowboy vedem doar câteva variante ale acestuia. Ei arată ca noi, ca mine, arată negrii, arată nativ-americani”.

louis vuitton x timberland, bocanci
Sursa foto: louisvuitton.com

Ofertele LV x Timbs vor include o variantă a „cizmei de lucru” de șase inci, o cizmă puțin mai înaltă, o cizmă midi și o cizmă Ranger cu cârlige de dantelă – toate în pielea clasică nubuck de grâu, precum și negru, cu detaliile monogramate ale Louis Vuitton. Perechile selectate vor fi disponibile pentru achiziție anticipată pe 18 iulie, iar vânzările la nivel mondial se vor deschide pe 8 august.

louis vuitton x timberland, bocanci
Sursa foto: louisvuitton.com

„Timberland, are sens”, a spus Pharrell despre parteneriatul Louis Vuitton cu omniprezentul producător de pantofi american în ianuarie. „Este ceva ce ne place, dar în același timp, fie că ești în capotă, fie că te afli undeva într-o fabrică, Timberlands durează mult și este durabil. Și dacă ai de gând să-ți cheltuiești venitul disponibil într-un moment ca acesta, trebuie să fie pentru ceva care de fapt va dura cu adevărat. Și singurul lucru pe care îl știi despre Timberland este că va dura.” spune el pentru GQ.

Prețurile dezvăluite momentan pornesc de la $1,150 până la $1,530, primele sneak peaks promit mai multe stiluri de urmat. Atenția pe care Timberland o primește prin colaborarea Louis Vuitton va fi cu siguranță un impuls necesar pentru brand pe toate canalele, mai ales atunci când cumpărătorii  se vor uită la prețurile brandului de lux. Vânzările directe ale liniei LV – Timbs vor fi o simplă eroare de rotunjire în bilanțul LVMH și va fi o completare plăcută la linia de redevențe a VF, spune Forbes.

louis vuitton x timberland, bocanci
Sursa foto: instagram.com – nicekicks
louis vuitton x timberland, bocanci
Sursa foto: instagram.com – nicekicks
louis vuitton x timberland, bocanci
Sursa foto: instagram.com – nicekicks
louis vuitton x timberland, bocanci
Sursa foto: instagram.com – nicekicks

În timp ce aceasta marchează prima legătură oficială a Louis Vuitton cu brandul emblematic de încălțăminte, brandul de lux a făcut cizme tip Timberland încă din era lui Virgil Abloh.  Marele designer de îmbrăcăminte pentru bărbați a fost un susținător feroce al stilului și a colaborat direct cu Timberland prin intermediul casei sale Off-White de mai multe ori. Pharrell, de asemenea, a lucrat cu Timberland de-a lungul carierei sale, în special prin îndrăgita marcă Bee Line la începutul anilor 2010, spune WWD. Cu toate acestea, nu ar fi prima colaborare pentru Louis Vuitton de genul acesta, înainte de moartea designer-ului Virgil Abloh acesta a lansat versiunea sa proprie Air Force 1 de la Nike, care la ora actuală poate ajunge până la suma incredibilă de 20.800 de euro.

air force x louis vuitton, nike
Sursa foto: farfetch.com

Ba mai mult, Williams are o istorie cu Timberland, creând mai multe stiluri de cizme prin colecția Bee Line a brandului său de streetwear Billionaire Boys Club. În 2022, o cizmă Timberland pe care a personalizat-o cu propriile sale desene s-a vândut cu 7.500 de dolari pe platforma de licitații Joopiter, spune WWD.

Fondată în Paris în 1854, Louis Vuitton perpetuează viziunea ambițioasă a fondatorului său. De la originile sale de ca un maestru producător de bagaje și geamantane, producând inclusiv cutii folosite pentru a împacheta atât obiecte de zi cu zi, cât și dulapuri voluminoase, Louis Vuitton și urmașii săi au introdus numeroase inovații, inclusiv apariția bagajului cu vârf plat, pânza ușoară, modele de semnătură și încuietoare. Astăzi, moștenirea Louis Vuitton este exprimată prin spiritul său riguros de inovație, îndrăzneala creațiilor sale și o cerere fără compromis pentru excelență. Louis Vuitton aparține de conglomeratul LVMH, cel mai mare din lume.

Încă de la început, munca este ceea ce a creat Timberland ca marcă. În 1973, marca și-a introdus Cizmele Galbene Originale, construite pentru exterior, vremea care se schimbă și, bineînțeles, pentru muncă. Nu este întâmplător că aceste cizme au fost iubite în întreaga lume. Asta pentru că, indiferent de motivul pentru care oamenii le-au purtat, au venit cu un scop: să ducă lucrurile la bun sfârșit.

Alte exemple de colaborări de acest gen sunt: Jacquemus x Nike, Gucci x North Face, Versace x H&M.

Surse utilizate: wwd.com; gq.com; louisvuitton.com; forbes.com; lvmh.com; vfc.com; nicekicks.com;

Nota: Ana-Maria Cristea este absolventă de Fashion Business Media & Communication la Istituto Marangoni di Design de la Londra. 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Un eveniment mondial…foarte important pentru cititorii G4M la numai 1300 de euro…cred ca imi vand ceasul si imi iau vreo 10 cizme de lucru ca oricum este canicula