Colterm Timișoara se orientează spre noile proiecte imobiliare după ce a pierdut 3.000 de abonați în ultimul an / ”Vrem să mai legăm inclusiv niște instituții care nu sunt acum legate la Colterm”
Societatea de termoficare din Timișoara primește solicitări de branșări de la dezvoltatori imobiliari, anunță Agenția de presă Rador.
Dezvoltatorii sunt în discuții cu Colterm pentru introducerea unei soluții prin care proprietarii să fie în relație directă cu compania, spune directorul societății, Petre Nenu.
“Suntem în discuție cu un mare dezvoltator care are multe apartamente, vorbim de peste 1.000 și am legat în bloc 90 de apartamente. Vrem să mai legăm inclusiv niște instituții care nu sunt acum legate la Colterm. Avem cereri de a a intra pe o soluție care nu este nouă în piață, e veche, o avem și noi în câteva locații pe orizontale, în care eu am relație directă cu dumneavoastră, că sunteți abonați Colterm, adică aveți contorul. Se rezolvă problema apei calde, pentru că nu mai recirculă apa de kilometri la la client. Se produce apa caldă la subsolul blocului, în acel mic punct termic. Și a doua, nu contează ce am hotărât eu, director general, cu ce temperatură se merge în oraș pe secundare, dumneavoastră vă puteți face ce temperatură doriți în în apartament”, spune Petre Nenu.
Noua soluție ar putea fi o metodă pentru ca societatea să câștige clienți, explică Petre Nenu.
Pe de altă parte, compania a pierdut 3.000 de abonați în ultimul an. În prezent, Colterm are aproximativ 51.000 de abonați, familii și instituții publice.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
6 comentarii