Comisia Europeană și autoritățile pentru protecția consumatorilor din țările UE au început discuțiile cu TikTok pentru a-și revizui practicile comerciale / Aspecte care produc îngrijorare: marketing ascuns și tehnici de publicitate agresive destinate copiilor
Comisia Europeană și autoritățile naționale pentru protecția consumatorilor au început discuțiile cu TikTok pentru a-și revizui practicile comerciale și politica, între aspectele considerate „îngrijorătoare” se numără marketingul ascuns și tehnicile de publicitate „agresive” destinate copiilor, anunță un comunicat de presă al forului european.
Comisia precizează că dialogul a fost lansat în urma unei alerte a Organizației Europene a Consumatorilor (BEUC), de la începutul acestui an, care avertiza în legătură cu posibile încălcări de către TikTok ale drepturilor consumatorilor din UE.
Domeniile de îngrijorare specifice includ marketingul ascuns, tehnicile de publicitate agresive destinate copiilor și anumiți termeni contractuali din politicile TikTok care ar putea fi considerați înșelători și confuzi pentru consumatori, precizează sursa citată.
„În Uniunea Europeană, este interzisă țintirea copiilor și a minorilor cu publicitate deghizată, cum ar fi bannere în videoclipuri. Dialogul pe care îl lansăm astăzi ar trebui să sprijine TikTok în respectarea normelor UE pentru protejarea consumatorilor.”, a declarat Didier Reynders, comisarul pentru Justiție.
TikTok are la dispoziție o lună pentru a răspunde și a interacționa cu Comisia și autoritățile pentru protecția consumatorilor.
sursa foto: Pixabay
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu