G4Media.ro

Comisia Federală pentru Comerț rambursează 2,4 milioane de dolari clienților retailerului de…

Sursa foto: pexels.com

Comisia Federală pentru Comerț rambursează 2,4 milioane de dolari clienților retailerului de fast fashion Fashion Nova pentru blocarea recenziilor negative

Comisia Federală pentru Comerț (FTC) va distribui 2,4 milioane de dolari clienților Fashion Nova, după ce a descoperit că retailerul de modă rapidă a blocat recenziile negative ale produselor, potrivit unui comunicat emis marți, conform Fashion Dive.

FTC a acuzat Fashion Nova că a eliminat recenziile cu ratinguri mai mici de patru stele, influențând astfel percepția consumatorilor asupra produselor sale. Rambursările fac parte dintr-un acord încheiat în 2022, prin care compania a plătit 4,2 milioane de dolari pentru a soluționa acuzațiile de înșelare a consumatorilor. Conform acestui acord, Fashion Nova a fost obligată să publice toate recenziile negative, cu excepția celor considerate obscene, ofensatoare sau false.

FTC a anunțat că plățile vor fi efectuate prin PayPal sau cec către 148.351 de persoane care au depus reclamații. Investigația inițială a agenției, lansată în ianuarie 2022, a fost prima de acest tip privind ascunderea recenziilor negative de către o companie.

Fashion Nova nu a oferit un răspuns imediat în legătură cu această rambursare. Fondată în 2006 și lansată online în 2013, compania este deținută privat de CEO-ul Richard Saghian. Pe lângă magazinul său online, Fashion Nova operează cinci locații fizice în sudul Californiei, fiind cunoscută pentru hainele sale accesibile destinate femeilor, în special blugi și ținute de club.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.