Compania Moet Hennessy rămâne fără stocuri de șampanie după explozia cererii
Consumul de șampanie a crescut atât de mult după ridicarea restricţiilor impuse în contextul pandemiei de Covid încât stocurile producătorului Moet Hennessy (parte a grupului LVMH) au scăzut rapid, transmite Bloomberg, citată de Agerpres.
„Am epuizat stocurile pentru unele mărci de top, a declarat directorul general de la Moet Hennessy, Philippe Schaus, într-un interviu pentru Bloomberg Television la forumul economic de la Singapore, adăugând că în interiorul firmei perioada actuală este catalogată drept „roaring 20s” (-Răsunătorii ani ’20-nr.). „Mai mult, există noi veşti bune la orizont, în condiţiile în care noul an ar urma să aducă o refacere a ofertei”, a adăugat Philippe Schaus.
După o scădere iniţială în primele zile ale pandemiei, marile nume din industria de lux raportează vânzări record pe măsură ce consumatorii au dat drumul la cheltuieli. Holdingul francez LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a depăşit estimările analiştilor pentru patru dintre cele cinci divizii principale ale sale cu prilejul publicării celor mai recente rezultate trimestriale, în timp ce rivalul Hermes International a raportat o creştere a vânzărilor de 24%, în pofida faptului că a majorat preţurile la mai multe din produsele sale.
În fiecare an, aproximativ 310 milioane sticle de şampanie franţuzească, care beneficiază de o indicaţie geografică strict controlată, sunt vândute în întreaga lume în timp ce alte peste un miliard sunt stocate în pivniţe, potrivit Agerpres.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii