Compania Municipală Iluminat Public București a plătit un sondaj de 27.000 de euro companiei CURS pentru a afla care sunt agenda publică și prioritățile orașului (Buletin de București)
În ultima lună a lui 2022, Compania Municipală Iluminat Public București (CMIPB) a achiziționat direct, din SEAP, realizarea unui studiu sociologic, transmite publicația Buletin de București. Compania aleasă să facă acest lucru este CURS care va trebui să afle care sunt prioritățile orașului identificate de bucureșteni și care e agenda publică. Dar și să conștientizeze populația cu privire la iluminatul stradal. Studiul costă 27.000 de euro. Compania de sondare a opiniei publice este deținută de jurnalistul Iosif Buble, soțul deputatei PSD Diana Tușa.
Agenda publică, priorități și nevoi ale populației bucureștene este denumirea exactă a achiziției făcute de CMIPB. Iar descrierea – realizarea unui studiu sociologic privind agenda publică, prioritățile și nevoile populației bucureștene/percepția în rândul cetățenilor precum și conștientizarea publicului cu privire la situația iluminatului stradal din București. Pentru a culege informațiile necesare, firma câștigătoare se angajează să întrebe 1500 de bucureșteni.
Cererea de ofertă a fost lansată în SEAP pe decembrie la ora 9.11 și a avut câștigător în doar două ore. Centrul de Sociologie Urbană și Regională CURS s-a angajat ca, pentru 132.000 de lei, să afle răspunsul la întrebările celor de la compania municipală.
Citește integral pe Buletin.de.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii