Compania producătoare de bunuri de lux LVMH, care deține mărci precum Dior și Louis Vuitton, a încheiat un contract de sponsorizare pentru Jocurile Olimpice de la Paris din 2024
Gigantul de lux LVMH a anunțat luni un acord de sponsorizare a Jocurilor Olimpice de anul viitor de la Paris, împreună cu brandurile de top de modă Louis Vuitton și Dior, cu mărcile de șampanie și băuturi spirtoase Moet Hennessy și cu bijutierul Chaumet, care va face designul medaliilor pentru eveniment, scrie Reuters.
Grupul va sponsoriza, de asemenea, atleți, inclusiv pe înotătorul francez Leon Marchand, iar retailerul său de produse de înfrumusețare Sephora va sponsoriza ștafeta torței olimpice, a precizat LVMH.
Termenii acordului, care a fost negociat de Antoine Arnault, unul dintre cei cinci copii și moștenitori ai președintelui și directorului general al LVMH, Bernard Arnault, nu au fost dezvăluiți.
Este estimat să coste aproximativ 150 de milioane de euro și să implice promoții axate pe grup, precum și pe cele mai mari mărci de de modă și șampanie ale sale, a declarat în luna mai o persoană apropiată negocierilor.
În condițiile în care Jocurile Olimpice se vor desfășura peste doar un an, negocierile din ultima etapă dintre Comitetul de organizare Paris 2024 și cel mai mare grup de lux din lume, care este și cea mai valoroasă companie din Europa, cu o capitalizare bursieră de peste 400 de miliarde de euro, au generat mult interes în Franța.
În marja adunării anuale a acționarilor LVMH din aprilie, Antoine Arnault a anticipat că ceremonia de deschidere, care se va desfășura de-a lungul râului Sena și nu pe un stadion, ar putea fi cel mai urmărit eveniment din istoria Jocurilor Olimpice.
Printre ceilalți sponsori ai spectacolului sportiv mondial se numără Airbnb, Alibaba, Coca-Cola și Toyota.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank