Compania Ryanair vrea să atragă clienții în sezonul de iarnă cu tarife scăzute și vânzări promoționale de bilete cu prețuri reduse
Ryanair se așteaptă ca tarifele mai mici și vânzările promoționale cu prețuri reduse să fie necesare în această iarnă pentru a atrage potențialii călători care se luptă cu creșterea ratelor dobânzilor, scrie Bloomberg.
Cel mai mare transportator aerian low-cost din Europa se așteaptă ca prețurile să continue să fie scăzute în această iarnă, după ce a înregistrat o scădere anuală de 5% a tarifelor medii pentru trimestrul al treilea din acest an, a declarat marți directorul general Michael O’Leary într-un interviu acordat Bloomberg TV. Compania aeriană intenționează să crească capacitatea cu 8% în această iarnă, deși este prea devreme pentru a prognoza nivelul cererii, a spus el.
Cererea pentru călătorii încetinește după creșterea înregistrată la finalul pandemiei Covid-19, deoarece costurile ridicate ale vieții afectează finanțele gospodăriilor. În iulie, Ryanair și-a redus previziunile privind prețurile biletelor în sezonul crucial de vară și a declarat că tarifele vor fi „semnificativ mai mici”, deoarece consumatorii devin mai precauți.
O’Leary și-a reiterat, de asemenea, frustrarea față de constructorul american de aeronave Boeing, care a întâmpinat dificultăți în creșterea producției în timp ce se străduiește să consolideze controalele de calitate în urma unui accident produs în ianuarie. Directorul Ryanair a declarat că Boeing „trebuie neapărat să accelereze și să recupereze producția”.
Ryanair și-ar putea rata obiectivul anual de a transporta 200 de milioane de pasageri, în funcție de amploarea întârzierilor în livrările de avioane Boeing 737 Max, a declarat O’Leary.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu