G4Media.ro

Companii aeriene, hoteluri şi comercianţi cu amănuntul se tem să nu fie…

Companii aeriene, hoteluri şi comercianţi cu amănuntul se tem să nu fie lăsaţi în afara căutărilor pe Google din cauza noilor reglementări

Grupurile de lobby care reprezintă companiile aeriene, hotelurile şi comercianţii cu amănuntul au îndemnat autorităţile de reglementare în domeniul tehnologiei din Uniunea Europeană să se asigure că Google ţine cont de opiniile lor, şi nu doar de marii intermediari, atunci când efectuează modificări pentru a se conforma regulilor de referinţă pentru tehnologie din regiune, transmite Reuters, citată de News.ro.

Grupul Airlines for Europe care are ca membri Air France KLM şi proprietarul British Airways IAG, grupul hotelier Hotrec, European Hotel Forum, EuroCommerce, Ecommerce Europe şi Independent Retail Europe şi-au exprimat în martie îngrijorarea cu privire la impactul noilor reguli.

Legea pentru servicii digitale (DMA) a UE impune Google şi altor cinci giganţi ai tehnologiei o listă de lucruri care trebuie sau nu trebuie făcute, menite să ofere utilizatorilor mai multe opţiuni şi concurenţilor o şansă mai bună de a concura, dar grupurile şi-au exprimat îngrijorarea că ajustările le-ar putea afecta veniturile.

Într-o scrisoare comună adresată şefului antitrust al UE, Margrethe Vestager, şi şefului industriei UE, Thierry Breton, din 22 mai, ei au spus că îngrijorările lor au crescut de atunci.

”Industriile noastre au îngrijorări serioase că, în prezent, soluţiile şi cerinţele pentru implementarea DMA ar putea creşte şi mai mult discriminarea”, au scris ei.

”Observaţiile iniţiale indică faptul că aceste schimbări riscă să epuizeze grav veniturile din vânzările directe ale companiilor, acordând mai multă importanţă intermediarilor online puternici din cauza tratamentului preferenţial pe care l-ar primi”, au spus aceştia.

Comisia, care investighează acum Google pentru posibile încălcări ale DMA, nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Google, care într-o postare pe blog din martie a spus că modificările aduse rezultatelor căutării oferă intermediarilor mari şi agregatorilor mai mult trafic şi mai puţin pentru hoteluri, companii aeriene, comercianţi şi restaurante, nu a comentat imediat.

”Suntem îngrijoraţi de faptul că investigaţia de neconformitate se referă doar la necesitatea de a trata serviciile terţilor într-o manieră corectă şi nediscriminatorie, fără nicio recunoaştere a întreprinderilor europene care îşi oferă şi serviciile pe Google”, au spus grupurile.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...