Conciliere pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi clienţii nemulţumiţi de serviciile prestate, soluție anunțată de RAR
Registrul Auto Român (RAR) anunţă că a implementat soluţia concilierii pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi clienţii acestora nemulţumiţi de serviciile prestate. Reclamanţii pot bifa opţiunea privind concilierea atunci când depun o sesizare la RAR, transmite News.ro.
Oficialii RAR anunţă, printr-un comunicat dat publicităţii jo, că au implementat opţiunea concilierii în ceea ce priveşte litigiile dintre operatorii economici din piaţa auto şi petenţii care reclamă nemulţumiri cu privire la activitatea acestora.
,,Înainte ca inspectorii RAR să meargă în control şi să gestioneze speţa (situaţie care necesită mai mult timp), echipele RAR-DSP pot media rapid litigiul dintre petent şi reclamat. Dacă preferaţi varianta amiabilă, atunci când faceţi o reclamaţie, bifaţi căsuţa ,,da, vreau conciliere!” şi inspectorii RAR vor acţiona în cel mai scurt timp. RAR va contacta părţile implicate şi va media litigiul, astfel încât să se găsească şi să se implementeze cea mai bună soluţie de rezolvare a problemei” se arată în comunicatul RAR.
Conform documentului citat, soluţia concilierii poate fi aplicată pentru oricine reclamă la RAR nereguli privind activităţile din piaţa auto ce ţin de reparaţii şi care, sub o formă sau alta, vizează încălcări ale legii.
sursa: News.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii