G4Media.ro

Consiliul elevilor, “îngrijorat” de schimbarea regulilor de funcționare a școlilor în funcție…

sursa foto: Pexels.com

Consiliul elevilor, “îngrijorat” de schimbarea regulilor de funcționare a școlilor în funcție de pragul de 6 la mie: fără analiza reală a situației din teritoriu, decizia nu va fi în beneficiul elevilor

Consiliul Național al Elevilor (CNE) și-a exprimat “îngrijorarea”, miercuri, față de planurile de modificare a legislației privind funcționarea școlilor după atingerea pragului de 6 infectări la mia de locuitori, într-o localitate. Organizația arată, într-un comunicat de presă, că școlile ar trebui să stea deschise cât mai multă vreme, chiar și peste acest prag, dar “fără o analiză reală a situației din teritoriu, decizia nu va fi sub nicio formă în beneficiul elevilor”.

CNE apreciază că Ministerul Educației trebuie să comunice starea de fapt din teritoriu, de la respectarea regulilor igienico-sanitare în școli la situația testelor Covid-19, iar Institutul Național de Sănătate Publică trebuie să fundamenteze o schimbare a regulilor “pe cifre reale”.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. personajele astea sar de cur in sus „ingrijorate”, orice s-ar intimpla pe lumea asta.

  2. De care Cons. Elevilor e vorba?
    Cel cu copy&paste?
    Ca nu inteleg!
    Aceasta aberatie rezulta din niste copile fara creier cu parul vopsit grena sau mov si care-si mai baga niste sarme-n nas, in bot sau in alte locuri pe care nu le descriu aici.
    Cu parinti la fel de derbedei!
    Consiliul Elevilor de Rahat!

  3. Dă-i dreq să moară elevii! Dacă Dan Voiculescu a poruncit ceva Plăvanului se va întâmpla exact cum scrie in poruncă!

  4. Scoala a devenit un troc pt autorități, asociații de părinți, asociații de elevi etc..si te întrebi de ce ies numai analfabeți cu diploma.

  5. Cine sa faca analiza? Tot aia care au analizat pana au decis ca trebuie sa se inchida la 6 la mie? Si dupa aia tot ei au venit si si-au anulat analiza lor, fara sa stie nimeni de ce. Comitetul ala tehnico-stiintific facut la caterinca ar trebui desfiintat. Nu mai are nicio credibilitate. Orice analfabet poate sa ia decizii asa dupa cum bate vantul. Nu e nevoie de mari studii tehnico-stiintifice

  6. unul la un milion dintre copii, cu boli care ii fac vulenrabili, vor lua covrigul si vor da coltul, indiferent daca scoala e deschisa sau inchisa

    in mod normal, ar fi trebuit sa li se dea educatie personalizata, dar neomaoismul din conducerea scolii romane obliga handicapatii sa mearga la clase normale

  7. 1. Test cu saliva nu e concludent; poți sa fii răcit, fără covid, iar restul sa iasă pozitiv
    2. Pragul de 6 la mie: „nu credeam ca o sa fie atins” citat „super ministru”. Pe ce baza a fost fixat atunci?! Prima data a fost 3 la mie, apoi dacă a fost atins s-a pus 6 la mie.
    3. Școala nu e un restaurant unde mergi și stai o ora sau doua, la distanță. Acolo merg elevii și stau 6-7 ore cu masca, cu teste 2-3 pe săptămână care vor crea iritații.
    4. Nu școala online a dus la decăderea educației, ci sistemul învechit de educație. Din 89 și până azi nu s-a schimbat nimic: aceeași modalitate de predare, profesorul predă, dacă se poate fără a fi întrerupt, pune note, se dau teze și gata. Educația nu-i participativa la noi. Ministresa Andronescu a introdus și acea luare în calcul a notelor V-VIII la admiterea la liceu. De ce? Toți elevii sunt eminenți la toate?
    5. S-au înființat asociații, ba de părinți, ba de elevi, dar oare aceste asociații nu ar trebui sa colaboreze cu părinții, cu elevii respectiv, în masa cât mai mare, nu doar la nivel restrâns, atunci când organizațiile care ne conduc iau sau vor sa ia anumite masuri să-și prezinte clar punctul de vedere, să-l susțină?
    6. În actualele condiții când nu se poate combate aceasta criza oare nu-i periculos sa fie deschise școlile? Se aerisesc sălile? Acum? Cum? Când începe frigul?
    7. Se vede clar ca nu se așteptau la asta, pentru că dacă prevedeau, făceau în asa fel încât, profesorii sa știe sa „predea” online, sa fie vaccinați 99%, sa fie câte un medic și o asistenta în fiecare școală sau la un grup 2-3 scoli.

  8. Mi-a plăcut comentariul tău Dan. Da… Școlile nu sunt ceea ce trebuie sa fie pentru copiii noștri, sistemul e la pământ și da semne sa se duca sub pământ… Siguranță copiiilor este ultima grija a sistemului. Grija pentru sănătatea lor și pentru o educație de calitate este inexistenta… Sa tii școlile deschise în această situație în care numărul de cazuri s-a triplat de la deschiderea lor și să susții că nu are legătură, mi se pare un act inconștient că sa nu folosesc un alt cuvânt… Un părinte, in mod normal vrea să își știe în primul rând copilul în siguranță… Școlile la noi nu oferă siguranță… Da, vine iarna, au început și virozele … Sa faci o viroza și să iei și un Covid peste … Dar nu-i nimic, vorba aia … Merge și așa… Și da, cum zicea Dan… Cum vei aerisi mereu când afară deja se face foarte frig?… Cum vor aerisi cei care au clase în mansarde și geamurile in acoperiș când afară ploua, ninge?… Nu contează nimic din aceste lucruri… Contează să se țină congrese, interese și analize făcute doar fictiv iar copiii expuși pericolului… Fara nicio apăsare… Trist… Principiul conducătorilor de azi se pare că este… Scapă cine poate…