Conținutul online antisemit a luat avânt în timpul pandemiei: creștere de 7 ori a textelor în franceză și de peste 13 ori în germană
Comisia Europeană a publicat joi concluziile studiului „Creșterea antisemitismului online în timpul pandemiei”, realizat de Institutul pentru dialog strategic (ISD), care analizează conținutul online în franceză și germană în primele două luni din 2021, compartiv cu aceeași perioadă a anului trecut și modul în care a fost distribuit pe parcursul anului 2020.
Studiul arată o creștere de șapte ori a conținutului antisemit pe Twitter, Facebook și Telegram în limba franceză și de peste 13 ori a conținutului antisemit în limba germană, precizează un comunicat de presă al Comisiei.
Conținutul antisemit în franceză pe Facebook a fost, de asemenea, apreciat, comentat și distribuit de peste jumătate de milion de ori între 1 ianuarie 2020 și 8 martie 2021. Conținutul în franceză a primit peste trei milioane de retweets și aprecieri pe Twitter.
Conținutul antisemit în limba germană pe Telegram a fost vizionat de peste două miliarde de ori în aceeași perioadă.
Studiul a constatat, de asemenea, o proliferare a conținutului „zonei gri”, unde nu sunt încălcate limitele legale în ceea ce privește discursul de ură sau negarea Holocaustului în Franța sau Germania, dar care are totuși potențialul de a fi dăunător, mai precizează Comisia Europeană.
Citește studiul integral aici.
Sursa foto: Pixabay
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii