Copiii din România au înregistrat, în doi ani de pandemie, întârzieri de învățare de 4-6 luni, mai mari decât în cazul elevilor din Europa de Vest sau chiar din Republica Moldova – studiu McKinsey / România – întârzieri similare cu cele din Polonia, Ucraina sau mai multe țări africane
Elevii din România au înregistrat, în primii doi ani de la declanșarea pandemiei Covid-19, întârzieri de învățare de 4-6 luni, mai mult decât media pentru Europa și Asia Centrală, potrivit celor mai recente evaluări ale companiei internaționale de consultanță McKinsey cu privire la impactul pandemiei asupra educației la nivel global. România înregistrează, astfel, întârzieri mai mari decât țările din Europa de Vest și chiar decât Republica Moldova, dar similare cu cele din câteva țări central și est-europene, precum Ucraina sau Polonia, sau cu cele din mai multe țări africane.
Analiza McKinsey, publicată în aprilie și bazată pe date colectate până în ianuarie a.c., urmărește să vadă “cum a cauzat pandemia Covid-19 o criză globală în educație” pe parcursul ultimilor doi ani.
Compania estimează că închiderea școlilor și alți factori au produs pierderi și întârzieri de învățare în întreaga lume, dar diferențiat, uneori cu diferențe majore chiar și în cadrul aceleiași regiuni.
Pe o hartă ce însoțește studiul, România este încadrată în rândul țărilor cu 4-6 luni de întârzieri de învățare estimate pentru perioada februarie 2020-ianuarie 2022. La un nivel similar, pe harta McKinsey, se află țări precum Polonia, Ungaria, Ucraina, Kazahstan, dar și numeroase țări din nordul și centrul Africii.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.