Craiova face acum ce făcea Sibiul în 2020: Promovare pe bani prin European Best Destinations / Peste 30 de mii de euro a dat Primăria Craiova, în doi ani, pe promovarea orașului pe acest site / Orașul condus de Lia Olguța Vasilescu a fost în 2022 ”European Best Easter Destination”
58.175,50 de lei a plătit Primăria Craiova pentru a fi promovată pe site-ul European Best Destinations în 2022. Banii, 11.495 de euro, au fost dați pentru ca numele orașului să apară nominalizat în concursurile organizate pe site, dar și să fie prezentat în diferite articole ca destinație turistică în România. Anul trecut s-au mai cheltuit alți 24 de mii de euro.
Este o practică pe care a folosit-o în trecut și Primăria Sibiu, iar în 2020, Sibiul a fost clasat pe locul 6 în topul ”European Best Destination”, anunță Turnul Sfatului.
Într-un interviu acordat Turnul Sfatului în 2020, Maximilien Lejeune, directorul EBD spunea că acești bani dați de administrațiile locale acoperă cheltuielile companiei pentru promovarea orașelor selectate.
Craiova a ajuns pe primul loc în 2022 în competiția ”European Best Easter Destination” și a fost nominalizată ca destinație europeană la categoria ”Best City Parks”, iar acum participă alături de orașe precum Viena, Budapesta, Trier și Madeira la concursul ”Best Christmas Markets in Europe”.
Orașul condus de Lia Olguța Vasilescu a fost recomandat, de asemenea, și pentru ”Best Sculptures in Europe”.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii