G4Media.ro

Cum a apărut o imitație a insulei grecești Santorini la marginea deșertului…

Sursa foto: Anantara.com

Cum a apărut o imitație a insulei grecești Santorini la marginea deșertului din Abu Dhabi

Clădiri albe și domuri deasupra apelor albastre de cristal. Pentru ochi, este inconfundabil. Este destinația de vacanță de renume mondial – insula Santorini din Grecia.

Dar, ceva pare diferit. Poate că este vorba de briza mai caldă din climatul deșertului sau de caligrafia arabă de pe indicatoare. Câteva indicii ici și colo indică spre locația reală a resortului: Abu Dhabi, în Emiratele Arabe Unite, relatează CNN.

Anantara Santorini Abu Dhabi Retreat s-a deschis în luna februarie a acestui an și se află la o oră de mers cu mașina de centrul capitalei. Conceptul este inspirat în întregime de renumita insulă grecească.

La interior și la exterior, este o lume de alb și albastru, marcată de coridoare și uși arcuite. Lucrările sale de artă personalizate, muzica ambientală și broderiile detaliate, toate acestea contribuie la o fantezie mediteraneană.

Cu toate acestea, dincolo de decorul complicat, pentru Rachid Bakas, directorul general al proprietății, frumusețea naturală din Abu Dhabi este cea care face cu adevărat legătura între cele două locații.

„Vedeți culoarea mării lângă noi și atunci conceptul se completează cu adevărat”, spune Bakas. „Ideea de Santorini se potrivește cu adevărat în această locație, iar asta face ca acest design să fie imaculat.”

Nu este un „Chinatown” sau „Disneyland”

De obicei, replicile nu sunt comercializate ca o experiență de lux. Dar, Anantara Santorini ar putea fi o excepție. Camera sa cu cel mai mic preț costă aproximativ 800 de dolari pe noapte. Prețul este de două ori mai mare decât media hotelurilor din Santorini în timpul sezonului de vârf, potrivit Tripadvisor.

Dacă prețul nu este un avantaj, de ce ar prefera un călător să viziteze hotelul din Abu Dhabi și să nu zboare direct în Grecia?

„Este exclusivist”, spune Bakas.

„Acest lucru îți oferă acea intimitate, îți oferă acea intimitate. Este o ascunzătoare – pe care s-ar putea să nu o ai de fapt în Santorini, pentru că, mai ales vara, peste tot este plin, peste tot este aglomerat.”

Din punct de vedere structural, hotelul este împărțit în 22 de camere, putând găzdui maximum 44 de persoane în același timp. Toate camerele duc la o zonă comună asemănătoare unui living, oferind în mod intenționat o atmosferă foarte familiară, încurajând în același timp vizitatorii să se plimbe prin diferitele medii ale unității.

„Elementul de surpriză se află chiar în interiorul hotelului și, din momentul în care pășești, continui să descoperi colțuri și spații frumoase”, spune Bakas.

Anantara Santorini oferă o gamă largă de experiențe, inclusiv un salon de trabucuri, un cinematograf, un centru spa și sesiuni de yoga la piscină sau pe plajă. Cu toate acestea, mai mult decât divertisment, este de așteptat ca oaspeții să se poată bucura pur și simplu de calm și liniște.

„Uneori, oamenii vor doar să fie lăsați în pace, nu vor să li se ceară să facă activități tot timpul, iar acesta este echilibrul pe care îl oferim”, explică managerul.

Un alt factor contribuie la liniștea resortului: un grup de vârstă restrâns. Vârsta minimă pentru check-in este de 18 ani, chiar dacă sunt însoțiți de părinți sau tutori.

„Poți să te relaxezi cu adevărat, să te simți departe și să te relaxezi”, spune Bakas. „Nu a fost o decizie ușoară, dar am vrut cu adevărat să ne situăm la un alt nivel [decât alte stațiuni din regiune].”

Cincizeci de nuanțe de alb

În timp ce speră să lase o impresie asupra oaspeților, personalul hotelului lucrează din greu și pentru a elimina anumite urme. Pereții albi sunt menținuți impecabil de albi și există o echipă dedicată tocmai acestui lucru.

„Avem doi zugravi la fața locului, iar treaba lor zilnică este să se plimbe și să facă retușuri”, dezvăluie Bakas.

Pictorii se plimbă prin camere între check-out și check-in, asigurându-se că toate împrejurimile nu sunt gri, bej sau coajă de ou – doar albe.

„După retușuri, trebuie să te asiguri că culoarea arată la fel, vrem să ne asigurăm că oamenii nu văd tușe diferite, așa că, într-adevăr, este o parte nebunesc de mare a întreținerii noastre preventive”, oftează Bakas, în timp ce privește pereții și tavanele, cu un zâmbet.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...