Cum a devenit viral un muzeu cu o tendință Tik Tok
Muzeul Beamish de lângă Stanley, County Durham (Marea Britanie), a primit mai mult de un milion de aprecieri pentru un videoclip în care Ian Bean, angajatul său din orașul anilor 1900, i-a condus pe telespectatori într-un tur al sitului „modernizat de generația Z”, arată BBC.
În timpul turului, Bean arată spre un tramvai și spune „slay”, încheind cu: „Beamish va înțelege întotdeauna misiunea”. Cat Cox-Field, manager de comunicare digitală, a declarat că muzeul „dorea să îi facă pe oameni să zâmbească” și spera că acest lucru va încuraja generațiile tinere să îl viziteze. Echipa de comunicare a colaborat cu angajații și voluntarii Gen Z pentru a scrie scenariul TikTok, bazat pe tendința deja virală.
Dna Cox-Field, care are 29 de ani, a declarat: „Sunt chiar în afara ei [Gen Z].
„Aceasta a fost o cercetare pentru a ne asigura că totul înseamnă ceea ce înseamnă și că nu spunem nimic din ceea ce nu vrem să spunem.
Bean a fost voluntar pentru prima dată la Muzeul Beamish când avea 20 de ani. Cox-Field a spus că a fost „foarte dornic să se implice” și să ajute echipa. Ea a spus că popularitatea TikTok a fost un „șoc”. „Lui Ian îi place la nebunie și știu că câțiva oameni l-au abordat și i-au spus „slay” sau ceva de genul ăsta”, a spus dna Cox-Field. Muzeul a început, de asemenea, să vândă genți toate cu chipul lui Mr Bean pe ele, online și în magazinul lor de cadouri.
„Este foarte frumos că am reușit să ne reconectăm cu publicul nostru sau să găsim un nou public care nu se află în localitatea noastră”, a declarat Cox-Field.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.