Cum ajunge un telefon recondiționat pe Flip.ro?
Care este diferența dintre un telefon second-hand și unul recondiționat?
La Flip, tânărul start-up românesc care încurajează economia circulară prin recondiționarea telefoanelor și tabletelor pe care le reintroduc pe piață ca noi, fiecare dispozitiv trece printr-un proces riguros de verificare și recondiționare în service-ul propriu din București al companiei.
Peste 100 de specialiști tehnicieni lucrează în acest service la cele mai înalte standarde din industrie pentru a se asigura că fiecare dispozitiv este la fel de bun ca cele noi.
Care sunt etapele prin care trece fiecare dispozitiv în procesul de verificare și recondiționare?
📦 Recepția și evaluarea inițială
Telefonul ajunge la primul banc de lucru unde este atent despachetat și evaluat. Accesoriile precum folia, carcasa, și altele sunt reciclate, asigurându-ne că tehnologia merge mână în mână cu responsabilitatea ecologică. Îți recomandăm ca atunci când vinzi un telefon pe Flip, să ni-l trimiți fără niciun accesoriu, nici măcar încărcător. Apoi, telefonul este reîmpachetat în cutia Flip și pregătit pentru etapa următoare.
🛠️ Controlul calității
Este momentul cheie în care tehnicienii noștri dedicați inspectează atât aspectul tehnic, cât și cel estetic al dispozitivului. Prin utilizarea unui program autorizat, efectuăm peste 67 de teste de calitate, verificând elemente precum bateria, display-ul, camera, Face ID sau Touch ID, difuzorul și microfonul. Aceasta este etapa cea mai importantă din procesul de evaluare a telefonului, dar și momentul în care identificăm defecte ascunse, cum ar fi efectul de burn-in sau pete pe lentila camerei.
🔧 Service și înlocuirea bateriei
Dacă un telefon are o problemă detectată sau sănătatea bateriei este sub 85%, acesta ajunge în zona tehnică, unde piesele defecte sau bateria vor fi înlocuite. Folosim piese noi și certificate pentru a ne asigura că dispozitivul funcționează optim. După reparare, telefonul trece din nou prin Controlul Calității pentru a confirma că totul este ca nou. Toate telefoanele vândute pe Flip.ro au sănătatea bateriei de cel puțin 85% – dar dacă îți dorești o baterie nouă pentru telefonul pe care vrei să-l achiziționezi, ai această opțiune pe site, pentru un cost suplimentar.
👀 Inspecția estetică
După ce telefonul a trecut testele hardware și software, este atent verificat din punct de vedere estetic. În funcție de zgârieturi și alte imperfecțiuni vizuale, este încadrat în una dintre cele 4 categorii estetice: Ca Nou, Excelent, Foarte Bun sau Bun. În funcție de categoria estetică, prețul scade, dar telefonul funcționează în parametri optimi, exact ca cele noi din magazine.
📷 Curățare și fotografiere
Telefonul este curățat cu grijă, igienizat și apoi fotografiat din toate unghiurile pentru a oferi clienților noștri o imagine reală a produsului. Toate fotografiile de pe site-ul Flip.ro sunt ale produselor reale, care tocmai au trecut prin procesul de recondiționare.
📦 Full Box – Noul tău telefon Ca Nou, cu 2 ani garanție
După curățare și fotografiere, telefonul este împachetat și sigilat în cutia Flip alături de un cablu de încărcare, sticker, cheie SIM, certificat de calitate Acum este gata să își găsească drumul spre tine!
📱Beneficii
Peste 100 de specialiști lucrează în service-ul Flip, și se asigură că fiecare telefon funcționează la parametri optimi, atât funcționalitățile de software, cât și de hardware, și au aceleași beneficii ca în cazul achiziționării de telefoane noi: experiența de unboxing, livrare rapidă, garanție 2 ani, drept de retur 30 de zile, și o echipă de customer support pregătită să răspundă la orice solicitare din partea clienților. În plus, sunt prietenoase cu buzunarul, având prețuri cu până la 40% mai mici comparativ cu telefoanele noi.
🌍 Nou e pe moment, smart e permanent
Telefoanele vândute pe Flip.ro au primit o a doua viață după ce au fost recondiționate, contribuind astfel la reducerea cantității de e-waste. Fiecare telefon recondiționat are, în medie, o amprentă de carbon cu 63% mai mică comparativ cu unul nou. În plus, adopți un mod mai responsabil de consum, cu un impact pozitiv asupra mediului înconjurător și te alături comunității de peste 350.000 de clienți care au ales să vândă sau să cumpere un telefon, într-un mod mai smart.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank