Pasageri puși să aștepte 12 ore în Aeroportul din Cluj, după ce o aeronavă Ryanair s-ar fi defectat. Din pricina nervozității oamenilor a fost solicitată intervenția Poliției Aeroportului
Un amplu scandal a avut loc în Aeroportul din Cluj, în urmă cu două zile, după ce o cursă aeriană a companiei Ryanair către Londra, a fost amânată 12 ore, relatează actualdecluj.ro Pasagerii obosiți – aproape două sute – s-au enervat, după câteva ore de așteptare, fiind nevoie de intervenția Poliției Aeroportului.
O clujeancă a relatat pe Facebook: zborul Ryanair către Londra din urmă cu două zile a avut întârziere de zece ore, de la 10 dimineața la 22 seara. ”Motivul a fost o defecțiune tehnică la avionul care trebuia să ne ducă. În final, după mai multe încercări de a înlocui aeronava, compania a adus o echipa de mecanici din Germania, care au reparat-o pe pistă, iar apoi a fost folosită pentru zborul nostru (cel puțin, acestea au fost explicațiile pe care le-am primit către seară, de la unii dintre angajații aeroportului)”, a relatat aceasta.
Clujeanca adaugă că majoritatea pasagerilor au înțeles situația ”și au avut oarecare înțelegere” dar în cele zece ore de așteptare nu s-au oferit condiții minimale pentru cei nu mai puțin de 198 de pasageri, în special lipsa unui spațiu dedicat pentru astfel de situații. ”Noi eram 198 de pasageri ai respectivului zbor, dintre care 12 copii sub 2 ani și încă vreo 20-25 de copii între 2-7 ani. În spațiul de la etaj unde am stat, corespunzător porților B5 și B6, nu sunt suficiente scaune pentru atâtea persoane. Iar când mai veneau pentru îmbarcare pasageri pentru alte zboruri, toți aceștia stăteau în picioare, pe toată durata șederii lor acolo. Spațiul acela nu se ventileaza natural, aerul condiționat a făcut față parțial, devenea înăbușitor, iar atunci când au plecat zborurile spre Malaga și Madrid am fost simultan 500-600 persoane pe vreo 400 de metri pătrați, timp de vreo oră! Încercați să va imaginați înghesuială!”.
Singurul mijloc de informare pentru cei două sute de pasageri a fost afișajul, care s-a modificat de șase ori. În plus, după vamă nu mai există nici o variantă de informare. ”Angajații asupra cărora s-au revărsat în final nemulțumirile au fost cei ce fac îmbarcările. Complet neinstruiți ce să facă în fața unei mulțimi furioase (orele 19-20): ofereau repetitiv același răspuns (nu e vină noastră, e vina Ryanair), aveau o atitudine greșită inclusiv răspunsuri ironice și selfie-uri cu mulțimea din spatele lor!, își recunoșteau limitările, dar refuzau să cheme un superior, ceea ce a inflamat și mai mult atmosfera, astfel încât la un moment dat au fost nevoiți să apeleze la ajutorul Poliției aeroportului, care ulterior a fost prezența în efectiv de 7-8 persoane până la îmbarcarea noastră”, relatează actualdelcuj.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii