G4Media.ro

Cum este folosită inteligența artificială și TikTok Analytics în industria modei /…

Sursa foto: wgsn.com

Cum este folosită inteligența artificială și TikTok Analytics în industria modei / Soluția pentru clienții care nu vor să mai compromită calitatea, potrivirea ținutei și bugetul

Compania WGSN este autoritatea globală în materie de schimbare a tendințelor în modă, folosind expertiza în prognozarea acestora, combinată cu știința datelor, pentru a vă ajuta să fiți în pas cu tendințele corecte. Noul instrument este menit să ajute comercianții să determine în ce tendințe merită să investească, relatează BoF.

Între discuțiile în ritm rapid de pe TikTok și apariția unor jucători ultra-rapizi în domeniul modei, precum Shein, niciodată nu a fost mai complicat să îți dai seama cum să capitalizezi tendințele. Această realitate a făcut mai dificilă munca unui cumpărător de modă, conform BoF.

„Diferite șocuri au loc în diferite părți ale sistemului. Anxietatea este la un nivel de febră”, a declarat Monisha Klar, director de fashion intelligence la compania de prognoză a tendințelor WGSN, care a lucrat anterior ca cumpărător la Gap, Amazon și Fast Retailing. „Dacă ceva nu merge bine, este capul cumpărătorului pe blocul de tăiere.”

Pentru a face față acestor schimbări, WGSN lansează pe 8 august o nouă platformă pentru cumpărători, care reunește toate instrumentele sale, inclusiv serviciul TikTok Analytics, lansat în aprilie. Acesta analizează puterea de rezistență a tendințelor din aplicație, precum și funcțiile AI care utilizează învățarea automată pentru a clasifica tendințele într-un singur loc.

Astfel, se pot oferi previziuni cu privire la momentul în care cumpărătorii ar trebui să introducă și să elimine treptat articolele în cadrul calendarului lor comercial obișnuit, raportează BoF.

Modelul de inteligență artificială al firmei funcționează analizând ani de date extrase din social media, de pe podiumuri și din comerț, utilizând statistici pentru a evalua importanța diferiților factori. De exemplu, s-a constatat că prezența pe podium este un predictor puternic al ciclului de viață al anumitor tendințe, în timp ce social media este mai influentă pentru altele. Experții în tendințe analizează apoi datele și țin cont de factorii externi.

Anterior, produsele WGSN erau în mare parte centrate pe procesul și fluxul de lucru al designerilor, oferind inspirație prin rapoarte la nivel înalt.

„Firma a văzut o oportunitate de a vorbi direct cu cumpărătorii folosind informațiile sale”, a declarat Francesca Muston, vicepreședinte pentru modă al WGSN.

„Platforma este în lucru de ani de zile și face parte dintr-un accent mai larg pe care compania îl pune pe crearea de produse specifice pentru cumpărători” spune Francesca Muston pentru BoF.

„Există această percepție că TikTok conduce tendințele; ceea ce face de fapt TikTok este să comercializeze tendințele”, a spus Muston, adăugând că aceste schimbări i-au făcut pe mulți cumpărători să se simtă inutil de neajutorați. „Nu este vorba despre a ieși și a crea o întreagă gamă nouă de produse pe baza fiecărei tendințe și a fiecărui hashtag.”

„Clienții noștri se învârt în jurul cozii tot timpul și compromit calitatea, potrivirea și bugetul. Există o modalitate de a fi mult mai inteligenți în această privință.”

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează