Cum folosesc magazinele online instrumente precum divertismentul și streamingul pentru a-și atrage noi clienți
Criza generată de pandemia de COVID-19 a arătat capacitatea multor magazine online de a rezista și de a se reinventa, potrivit unei analize Deloitte, care dă ca exemplu campaniile speciale de Black Friday ale unor retaileri.
Datele din acest an arată că apetitul clienților pentru cumpărăturile de Black Friday este încă foarte ridicat, în ciuda pandemiei. Peste 40% dintre românii care au participat la chestionarele Deloitte Romanian Consumer Trends, aplicate pe LinkedIn în prima jumătate a lunii noiembrie, au menționat că vor cheltui mult mai mult anul acesta de Black Friday decât anul trecut, pe produse pentru casă, aspect confirmat ulterior și de cifrele de vânzări înregistrate de marile platforme de comerț on-line.
Apetitul pentru cumpărături este stimulat de magazinele online prin intermediul unor instrumente precum live streaming-ului și a divertismentului.
Astfel, Amazon și Alibaba, cei mai mari jucători globali în comerțul on-line, folosesc live streaming-ul, prin intermediul căruia transmite video prezentări de produse și demonstrații ale furnizorilor.
Divertismentul este un alt element care îmbunătățește semnificativ experiența Black Friday, transformând-o într-o adevărată sărbătoare. Tendința, care se manifestă de mai multă vreme la nivel global, a început să fie preluată și în România. De exemplu, eMAG a realizat o emisiune televizate dedicată exclusiv evenimentului, dar a și comunicat frecvent în timp real privind rezultatele înregistrate din vânzări și a organizat concursuri cu premii considerabile pentru telespectatori, potrivit analizei Deloitte. (Foto: Pixabay)
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank